Боротьба з дезінформацією є пріоритетом Youtube – президент компанії

Боротьба з дезінформацією є пріоритетом Youtube – президент компанії

Укрінформ
Боротьба з дезінформацією в мережі Youtube є основним викликом, з яким бореться сьогодні компанія, і ставка тут робиться на правдивість та аналітичну роботу щодо видалення неправдивого контенту.

На цьому під час дискусії про загрози у веб-просторі в рамках Всесвітнього економічного форуму у Давосі заявила президент компанії Youtube Сюзан Войджицкі.

“Ми дуже зосереджені на виклику, яким є дезінформація. Ми фокусуємося на відповідальності за контент (який розміщується на платформі Youtube, - ред.), що є нашим основним пріоритетом упродовж останніх кількох років”, - підкреслила Войджицкі.

Читайте також: Кнопки редагування у Twitter ніколи не буде — директор

Зокрема, вона зазначила, що у своїй роботі спеціалісти компанії звертають особливу увагу на авторитет і репутації осіб, які розміщують інформацію на платформі. При цьому, якщо інформація є суспільно важливою, то ці користувачі повинні мати довгу історію розміщення адекватної інформації в Youtube.

За її словами, розміщене відео також має бути правдивим. Якщо є сумніви у поданій інформації, то спеціалісти компанії перевіряють її правдивість, наприклад у Вікіпедії.

Читайте також: Південна Корея оштрафувала Google через платний відеосервіс YouTube

Іншим дуже важливим питанням Войджицкі назвала боротьбу за те, щоб усі коментарі були від легально зареєстрованих людей.

Як раніше повідомляло агентство, Facebook посилює боротьбу з фейками та маніпулятивним контентом.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-