Facebook в Індії розширила перевірку фактів на достовірність

Facebook в Індії розширила перевірку фактів на достовірність

Укрінформ
В Індії компанія Facebook розширила свою мережу перевірки інформації на достовірність з метою посилити регулювання політичної реклами напередодні парламентських виборів у країні.

Про це повідомляє Reuters.

"У понеділок Facebook Inc повідомила про розширення своєї мережі перевірки фактів на достовірність в Індії напередодні загальних виборів у країні", - йдеться в повідомленні.

Компанія уклала п'ять нових партнерств, у тому числі з India Today Group, провідним місцевим медіа-центром, підключивши їх до своєї мережі для перевірки інформації.

Минулого тижня Facebook Inc заявила, що посилює правила, які регулюють політичну рекламу в Індії, щоб підвищити прозорість перед парламентськими виборами в країні, які відбудуться навесні 2019 року.

Читайте також: Facebook створить окремий штаб у Європі, щоб запобігати втручанню в вибори

Нові запобіжні заходи компанії щодо прозорості реклами передбачають попередню спеціальну авторизацію для рекламодавців, а також створення архіву реклами, де можна буде отримати інформацію про тих користувачів, які її переглядали, зокрема їх вік, стать і місцерозташування, а також дані про витрати на рекламу. Дані з такої бібліотеки політичної реклами зберігатимуться в загальному доступі строком до 7 років.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-