Facebook в Індії розширила перевірку фактів на достовірність
Про це повідомляє Reuters.
"У понеділок Facebook Inc повідомила про розширення своєї мережі перевірки фактів на достовірність в Індії напередодні загальних виборів у країні", - йдеться в повідомленні.
Компанія уклала п'ять нових партнерств, у тому числі з India Today Group, провідним місцевим медіа-центром, підключивши їх до своєї мережі для перевірки інформації.
Минулого тижня Facebook Inc заявила, що посилює правила, які регулюють політичну рекламу в Індії, щоб підвищити прозорість перед парламентськими виборами в країні, які відбудуться навесні 2019 року.
Нові запобіжні заходи компанії щодо прозорості реклами передбачають попередню спеціальну авторизацію для рекламодавців, а також створення архіву реклами, де можна буде отримати інформацію про тих користувачів, які її переглядали, зокрема їх вік, стать і місцерозташування, а також дані про витрати на рекламу. Дані з такої бібліотеки політичної реклами зберігатимуться в загальному доступі строком до 7 років.