Зупинку IT-систем British Airways спричинив "людський фактор"
Укрінформ
Проблеми із зупинкою комп'ютерних систем British Airways минулими вихідними були зумовлені помилкою співробітника, який вимкнув електропостачання у дата-центрі авіакомпанії.
Про це повідомляє Times.
"Джерело живлення, яке знаходилося у епіцентрі фіаско British Airways минулого тижня, було у відмінному робочому стані, але було вимкнене під час грубої помилки", - йдеться у повідомленні.
Таким чином, розслідування інциденту буде зосереджене на помилці з боку людського чинника, а не устаткування.
Підрядник, що виконує роботи з технічного обслуговування у дата-центрі British Airways, випадково відключив електроживлення, що призвело до втрати потужності у двох основних центрах обробки даних і, як наслідок, скасування близько 700 рейсів в аеропортах Хітроу та Гатвік минулими вихідними.