NASA показало хмари на Титані

Фото 03.01.2017 20:05 3317

Вчені NASA за допомогою станції Cassini отримали знімок хмар на супутнику Сатурна Титані.

Знімок опублікований на сайті NASA.

Cassini вдалося зняти хмари, які повернулися на північний полюс Титану після зникнення в 2014 році.

Вчені відзначають, що хмар тепер стало набагато менше. А оскільки хмари мають здатність швидко з'являтися і зникати, дослідники місії Cassini проводять спостереження за ними для того, щоб встановити, як на їх поведінку впливає зміна пір року на супутнику Сатурна.

Космічна станція Cassini-Huygens, вартістю понад три мільярдів доларів, була запущена в космос в 1997 році для дослідження Сатурна і його супутника Титана. Космічна станція складається з орбітальної станції Cassini (побудована NASA) і зонда Huygens (European Space Agency).

Місія Cassini є спільним проектом NASA, ЄКА (Європейського космічного агентства) та Італійського космічного агентства.

При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання не нижче першого абзацу на «ukrinform.ua» — обов’язкові. Цитування і використання матеріалів у офлайн-медіа, мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди "ukrinform.ua". Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.

© 2015-2017 Укрінформ. Усі права застережені.

Дизайн сайту — Студія «Laconica»