У столичному метро презентували інформаційну кампанію до Дня ЗСУ

У столичному метро презентували інформаційну кампанію до Дня ЗСУ

Фото
Укрінформ
До Дня Збройних сил України у київському метро на станції "Золоті Ворота" презентували малюнки, присвячені людям різних професій, які вступили до лав армії.

Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Із серпня у нас почалась інформаційна компанія, яку ми робили спільно з Нікітою Тітовим – це флешмоб під назвою #ПозивнийУкраїна, присвячений людям цивільних професій, які не обирали війну свідомо, а пішли захищати Україну, тому що росія почала повномасштабне вторгнення», - сказала керівниця комунікаційного відділу Українського ветеранського фонду Аліна Карбан.

Гасло цьогорічної кампанії звучить так: «Ким би ви не були у цивільному житті, ми поруч, аби підтримати».

У столичному метро презентували інформаційну кампанію до Дня ЗСУ / Фото: Руслан Канюка. Укрінформ

Для кампанії художник Нікіта Тітов створив близько 20 ілюстрацій, на яких зображені люди від творчих до технічних професій: вчителі, айтішники, слюсарі, які ще вчора займалися улюбленою справою, а 24 лютого пішли захищати свою країну.

Крім того, у співпраці з Київською Малою академією наук УВФ створили борди з дитячими малюнками, де юні українці демонструють свою підтримку військовим.

За словами Карбан, у метро було зручно розмістити малюнки, зайняти всю локацію. Тому під час поїздки на ескалаторі люди зможуть ознайомитися з ними.

Читайте також: Вірю в нашу Перемогу: Залужний привітав військових із Днем ЗСУ

Карбан підкреслила, що після перемоги Україна стане країною ветеранів. Вона зазначила, що Український ветеранський фонд вже зараз сприяє тому, щоб у людей формувалося уявлення про ветеранів - що це молоді, гарні, розумні люди, і з’являлась повага і шана до цих людей.

Як повідомлялося, у Міністерстві у справах ветеранів планують створити групову реабілітацію українських захисників.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-