Хто кине виклик «Мерседесу»?

Хто кине виклик «Мерседесу»?

Укрінформ
Головні інтриги нового сезону в найпрестижніших автоперегонах планети – Формулі-1.

28 березня стартує новий, 72-й за ліком, чемпіонат Формули-1. Сезон-2021 буде останнім перед значною зміною технічного регламенту. Це накладе свій відбиток на рік нинішній. Команди триматимуть зміни в голові і певні сили підуть на розробку нових болідів.

В сезоні заплановано аж 23 Гран-прі. Дуже щільний календар стане випробуванням для всіх – організаторів, персоналу, машин і пілотів. Серед етапів ми побачимо гонки на оновленій трасі в нідерландському Зандворті і абсолютно нової міській трасі в Саудівській Аравії.

Читайте також: «Мерседес» представив болід на новий сезон «Формули-1»

Боттас проти Гемілтона

Кожного року «Мерседес» розповідає про нібито проблеми з машиною і кожного року вони громлять суперників. От і цього разу «Мерседес» не кращим чином провів тести, але немає ніяких підстав говорити про кризу у команди і Льюїса Гемілтона. Британець йде за 8-м титулом, він уклав новий контракт, він мотивований і хоче лише перемагати.

Для Валттері Боттаса це, швидше за все, останній рік в «Мерседесі», а це значить, що фін має «прокидатися» і видавати свій максимум. Боттас каже, аби нав’язати Гемілтону боротьбу за титул, він має стати більш егоїстичним. В 2016 році Ніко Росберг вже показав, як напарник може обіграти Гемілтона – залишається лише повірити в себе.

Читайте також: «Мерседес» підписав новий контракт з Льюїсом Гемілтоном

«Ред Булл» проти «Мерседеса»

Наразі лише «Ред Булл» здатен на рівних змагатися з «Мерседесом». Це підтвердили і успішні тести, і поява сильного другого пілота. Все залежатиме від того наскільки потужний і надійний мотор побудувала для австрійської команди «Хонда».

Макса Ферстаппена називають головним конкурентом Гемілтона. Питання лише в тому, чи вистачить голландцю виваженості у тривалій боротьбі, адже емоції йому постійно заважали. Новий напарник Ферстаппена – Серхіо Перес. Мексиканець здатен як працювати на команду, так і вести самостійну гру за титул. Принаймні в «Ред Булл» заявили, що у них немає формального першого номера. Хто швидший – той і перший.

Читайте також: «Ред Булл» представив новий болід на сезон «Формули-1»

Останній шанс Феттеля та Алонсо?

Одна з найбільших інтриг сезону – перехід Себастьяна Феттеля в «Астон Мартін» (колишній «Рейсінг Пойнт»). Цікаво, як німець повертатиме собі впевненість після провалу в «Феррарі» і як конкуруватиме з Ленсом Строллом – сином власника команди і теж амбіційним пілотом. Для Феттеля це можливо останній шанс перезапустити кар’єру і виграти кілька гонок.

Ще один цікавий проект сезону – Фернандо Алонсо і команда «Альпін» (колишня «Рено»), яка презентувала експериментальний болід. 39-річний Алонсо повернувся в Формулу-1 після дворічної перерви і готується нас здивувати. Втім, скептики кажуть, що фізично іспанцю буде дуже важко витримати шалений графік сезону.

Читайте також: Феттель в наступному сезоні виступатиме за «Астон Мартін»

Чи подолає кризу «Феррарі»?

Легендарна італійська команда напружено працювала в міжсезоння, аби не повторити провальний 2020-й. Тести вже показали помітний прогрес нового мотора, який ще будуть вдосконалювати протягом перших етапів. Інша підстава для оптимізму – чудова командна робота обох пілотів. Шарль Леклер і Карлос Сайнс-молодший вже продемонстрували взаємоповагу і здатність допомагати один одному на трасі.

Щодо персональних планів гонщиків, то Леклеру слід витримати неймовірний тиск ЗМІ та вболівальників і боротися за будь-які очки на етапах. Якщо Леклер обійде за підсумком сезону Даніеля Ріккардо («Макларен») і Джорджа Расселла («Вільямс»), то рік можна вважати успішним.   

Читайте також: Гемілтон виграв Гран-прі Туреччини і став семиразовим чемпіоном світу Формули-1

Хто стане кращим новачком?

Цього року в пелотоні Формули-1 очікують на появу двох юних талантів – 20-річного Юкі Цуноди («Альфа Таурі») та 22-річного Міка Шумахера («Хаас»). Японський пілот готовий нас здивувати швидкими колами у кваліфікації. А якщо адаптація в нових гонках минатиме успішно, то Цунода здатен і на сенсаційну появу в трійці призерів на одному з етапів.  

Головна проблема німця – завищені очікування. Бути сином Міхаеля Шумахера – значить бути чемпіоном. Тим цікавіше буде спостерігати за тим, як Мік на відверто слабкій машині збирається захищати сімейний бренд. Великих очікувань на цей рік немає, але і посміховиськом Шумахер-молодший точно не буде.  

Святослав Василик, Київ

Фото: твіттер, Getty Images

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-