Державними послугами онлайн користуються вже 64% українців

Державними послугами онлайн користуються вже 64% українців

Дослідження
Укрінформ
Частка людей, які користуються державними послугами онлайн, збільшилася до 64%. Щонайменше 51% із них користувались додатком або порталом «Дія» у 2023 році.

Про це повідомив виконавчий директор Київського міжнародного інституту соціології Антон Грушецький під час презентації дослідження «Думки і погляди населення України щодо державних електронних послуг» в Медіацентрі Україна – Укрінформ.

«Станом на зараз понад 64% українців упродовж року пригадують користування щонайменш однією державною електронною послугою. Цей показник був приблизно такий же рік тому, але ми бачимо стабільне зростання за останні декілька років. Тобто державні послуги стають нормальною частиною життя», — сказав він.

Грушецький зазначив, що залишається питання розподілу користувачів електронними послугами за віком. «Серед молодих людей абсолютна більшість користувалась послугами. Серед людей старшого віку ми бачимо зниження до приблизно 30% тих, хто користується такими державними електронними послугами», — пояснив він.

Читайте також: Українці зможуть із квітня фіксувати у «Дії» втрати для міжнародного Реєстру збитків

Виконавчий директор Київського міжнародного інституту соціології також розповів, чому майже третина громадян України не користується державними електронними послугами. «Більшість із них говорять, що не користуються, тому що в них начебто немає такої потреби. Хоча потім, коли ми ставили запитання, якими послугами з цього переліку вам хотілось би користуватись. Майже половина з них називає певну послугу, яку хотіли б бачити. І часом вони, до речі, називали ті послуги, які насправді вже існують — це питання інформованості. Вони не знають, що вже існує певна послуга і нею можна користуватись», — підкреслив він. Водночас Грушецький сказав, що з роками стає менше людей, яким не вистачає цифрових навичок для користування цими послугами.

Всеукраїнське опитування «Думки і погляди населення України щодо державних електронних послуг» проводилося Київським міжнародним інститутом соціології восени 2023 року в рамках регулярного Омнібусу на замовлення ПРООН. У перебігу дослідження вивчалися думки і погляди дорослих жителів України (у віці 18 років і старше) з різних питань, пов’язаних з державними електронними послугами.

Читайте також: «Дія» отримала спеціальну нагороду на UX Design Awards

Як повідомляв Укрінформ, кількість користувачів застосунку «Дія» перевищила 20 мільйонів. Раніше Міністерство цифрової трансформації оновило дизайн застосунку «Дія», зробивши його більш функціональним та зручним для користувачів. На сьогодні в застосунку зосереджено понад 30 сервісів та 14 документів.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-