Керівниця проєкту «Фільтр» розповіла, як Суспільне допомагає з просуванням медіаграмотності

Керівниця проєкту «Фільтр» розповіла, як Суспільне допомагає з просуванням медіаграмотності

Укрінформ
Значення Суспільного телебачення у просуванні медіаграмотності є дуже великим.

Про це в інтерв'ю Укрінформу заявила керівниця Національного проєкту з медіаграмотності “Фільтр” Валерія Ковтун.

"Зараз ми активно співпрацюємо з Суспільним, у нас підписаний меморандум про співпрацю, ми з ними зробили вже один телепроєкт з медіаграмотності. Фінансів у них не було, вони робили це як частину свого ранкового студійного ефірного матеріалу. І у Всесвітній тиждень медіаграмотності від понеділка до п’ятниці вони щоранку видавали сюжет, студію з героєм", - зазначила Ковтон.

За її словами, через наявні ресурси не було можливості зробити щось більш масштабне.

"Але ми дуже вдячні Суспільному, що вони нас підтримують, беруть до себе на стажування переможців нашого конкурсу "Репортер", дали нам свою нову студію для нагородження цих переможців, і ще ми маємо плани на співпрацю в подальшому", - наголосила керівниця проєкту "Фільтр".

Як підкреслила Ковтун, "значення Суспільного тут дуже велике".

"Наприклад, у Британії суспільний мовник Бі-Бі-Сі грає чи не першу роль у просуванні медіаграмотності. Колись мене дуже вразило, що ведуча в ефірі читає скарги глядачів Бі-Бі-Сі із Твіттера на той контент, який їм чимсь не сподобався. Ведучі зачитують це і визнають свої помилки, якщо вони були, і кажуть, що "ми виправимося наступного разу", - зауважила Ковтун.

Вона додала, що у Великій Британії робота з налагодження комунікації триває вже багато років.

"І на цьому будується довіра до медіа, будується лаконічний, логічний, без емоцій, без агресії діалог", - підкреслила Ковтун.

Як повідомляв Укрінформ, клуби медіаграмотності у межах Національного проєкту "Фільтр" вже створені у п'яти містах України.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-