Інформкампанія EUKраїна розповіла про євроінтеграцію та ЄС 15 мільйонам українців

Інформкампанія EUKраїна розповіла про євроінтеграцію та ЄС 15 мільйонам українців

Укрінформ
Завершився другий етап державної комунікаційної кампанії EUКраїна, під час якого 15 мільйонів українців мали можливість дізнатись про цінності Європейського Союзу і досягнення євроінтеграції України.

Як передає Укрінформ, про це йдеться у повідомленні на Урядовому порталі.

“До початку кампанії EUKраїна рік тому майже 25% українців не пов’язували конкретні реформи із стратегічним курсом України на членство в ЄС. Тому великий акцент кампанії зроблено на розповіді про перші результати євроінтеграції, яких досягала вся країна з 2014 року”, - сказано у повідомленні.

За словами віцепрем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Ольги Стефанішиної, “іншою важливою метою кампанії було посилити розуміння змісту цінностей Євросоюзу через приклади поведінки”.

“Дуже символічно, що саме в період кампанії ми відзначали День Гідності та Свободи, річницю обох українських революцій. Адже наші здобутки у трансформації країни стали можливими завдяки втіленню цінностей ЄС. На цьому шляху ми стаємо ще сильнішими і ще стійкішими під ударами щоденних російських гібридних атак”, – зазначила Стефанішина.

Зі свого боку, начальник управління з питань телебачення і радіомовлення, європейської та євроатлантичної інтеграції Держкомтелерадіо Олександр Ободович підкреслив, що “це третя державна комунікаційна кампанія з європейської інтеграції, до якої долучився Держкомтелерадіо з 2018 року. Всі вони присвячені різним аспектам євроінтеграції. Але результат завжди один - збереження позитивної динаміки підтримки українцями курсу на вступ до ЄС. Разом тим, ми інвестуємо у стимулювання поведінкових і ціннісних змін в українському суспільстві”.

Другий етап кампанії EUKраїна, який тривав з 1 по 30 листопада, включав зокрема 15 телевізійних роликів у ротації на 11 національних телеканалах, основні з яких ТРК Україна, Інтер.

Також 19 радіороликів транслювали 6 національних радіостанцій, основні з яких – Хіт FM, радіо Roks, Наше радіо, Радіо Мелодія.

32 сюжети були на 400 носіях зовнішньої реклами у шести південно-східних областях України.

15 відеороликів і 32 анімованих банери були доступні у найпопулярніших месенджерах України (Viber, Telegram, Facebook Messenger) з геолокацією на шість південно-східних областей України.

Постери про цінності ЄС та ключові досягнення євроінтеграції України з 2014 року розміщені у приміщеннях адміністративних будівель, зокрема Центрах надання адміністративних послуг.

Замовником виступив Державний комітет телебачення і радіомовлення у партнерстві з Офісом віцепрем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції. Виконавцями кампанії, за результатами двох тендерних закупівель через Prozorro, стали ГО “Київський прес-клуб” та ФОП Штогрін Алєся Олегівна. Кампанія проводилась в межах концепції EUKраїна, яку попередньо було розроблено проектом ЄС Association4U.

Парасолькову кампанію EUКраїна ініціювала 21 грудня 2020 року Стефанішина за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні та проекту ЄС Association4U.

Протягом її першого етапу з 21 грудня 2020 року і по 31 жовтня 2021 року вдалось продемонструвати секторальний і місцевий виміри євроінтеграції: до кампанії долучились 37 державних органів: 13 міністерств, 16 державних агентств та служб, 8 обласних державних адміністрацій. Охоплення першого етапу склало близько 11 мільйонів українців.

Як повідомляв Укрінформ, у листопаді в Україні в межах концепції EUКраїна стартувала друга інформаційна кампанія, що роз’яснює зв’язок між реформами, виконанням Угоди про асоціацію та позитивними змінами в житті громадян України.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-