Інтернет-ЗМІ майже догнали телевізійні за популярністю

Інтернет-ЗМІ майже догнали телевізійні за популярністю

Дослідження
593
Ukrinform
Телевізійні ЗМІ залишаються джерелом №1 у структурі медіа-споживання, але й аудиторія інтернет-ЗМІ значно зросла останнім часом.

Такими є результати дослідження ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів ЗМІ, оприлюднені у Києві.

“Частка аудиторії телебачення за рік не змінилась. Як і раніше, телевізійні ЗМІ залишаються джерелом №1 у структурі медіа-споживання. Значно зросла аудиторія інтернет-ЗМІ - це стосується як сайтів новин, так і соціальних мереж. Після заборони ряду російських ресурсів і подальшого зменшення рівня користування соціальними мережами в минулому році, цей канал відновив свої позиції в структурі медіаспоживання”, - зазначено у презентації опитування.

Таким чином, 61% респондентів довіряє телебаченню, 58% - інтернет-ЗМІ. При цьому аудиторія друкованих ЗМІ й надалі зменшується. Нині їм довіряє З9% учасників дослідження, а радіо - 33%.

Телебачення, як і раніше, утримує лідерські позиції за рахунок старшої аудиторії (46+). Серед населення Західного регіону традиційно аудиторія телевізійних ЗМІ більша, ніж по Україні в цілому.

Онлайн-медіа залишаються популярнішими серед молодшої аудиторії - сайтами новин більше користується аудиторія 18-45, аудиторія соціальних мереж трохи молодша - до 35 років. Як і раніше, отримуючи новини з глобальної мережі”, споживачі найчастіше віддають перевагу агрегаторам новин (ukr.net). Структура користування соціальними мережами й надалі змінюється - аудиторія Facebook зростає,тимчасом як російські соцмережі втрачають позиції.

Дане дослідження у період з червня по вересень проводила соціологічна компанія InMind на замовлення Міжнародної громадської організації Internews, що реалізує програму “Український медійний проект”, або “Проект У-Медіа”, за фінансової підтримки Агенції США з міжнароднКиєвіого розвитку (USAID).

Читайте також: Державна інформаційна політика: регіональний аспект. Результати соціологічного дослідження громадської думки

Цільова аудиторія - чоловіки та жінки віком від 18 до 65 років.

Загальна вибірка: близько 4 тисяч інтерв'ю, з яких по 300 інтерв'ю в 12 областях: Київська, Вінницька, Дніпропетровська, Донецька, Запорізька, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Сумська, Харківська, Херсонська.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>