NewsOne і "ПравдаТУТ" отримали попередження за порушення мовлення

NewsOne і "ПравдаТУТ" отримали попередження за порушення мовлення

1188
Ukrinform
Національна рада з питань телебачення і радіомовлення застосувала санкцію "оголошення попередження" до телеканалів NewsOne (ТОВ "Новини 24 години") і "ПравдаТУТ" (ТОВ "Інформаційне агентство "ПравдаТУТ") за порушення мовлення у дні пам’яті.

Відповідні рішення Нацрада ухвалила під час засідання 21 грудня, повідомляє кореспондент Укрінформу.

Зазначається, що постановою Верховної Ради № 1807-VIII "Про відзначення пам’ятних дат і ювілеїв у 2017 році" в Україні 21 і 27 жовтня були встановлені дні пам'яті - до 70-річчя з дня проведення радянськими карально-репресивними органами масової депортації населення Західної України до Сибіру (операція "Захід") і до 80-річчя з часу масових розстрілів української інтелігенції в урочищі Сандармох.

При цьому правила ведення мовлення у дні трауру (скорботи, жалоби) та дні пам’яті передбачають, що телерадіоорганізації зобов’язані, зокрема, мінімум раз на дві години поширювати інформацію про день пам’яті, під час телетрансляції розмістити на екрані відповідне стилізоване зображення або палаючу свічку, а о 12:00 оголосити хвилину мовчання.

Водночас Нацрада під час моніторигу виявила, що 21 жовтня о 12:00 в ефірі NewsOne не було хвилини мовчання. Крім того, до 07:34 на телеканалі було відсутнє зображення палаючої свічки, а до 13:07 не поширювалась інформація про день пам’яті. Іншого дня – 27 жовтня – мовник також не оголосив хвилину мовчання о 12:00.

У свою чергу керівництво телеканалу пояснює виявлені порушення "службовим недбальством, допущеним окремими працівниками компанії".

Зокрема, на засіданні Нацради головний юрисконсульт телеканалу Іван Єкімов зауважив, що такий збій відбувся з організаційно-технічних причин, а не умисно. Наявні порушення, за його словами, були відразу ж усунені та розроблено план їх унеможливлення на майбутнє.

"У нас є певна проблематика з персоналом - з кінця літа доукомплектовуємо штат. Багатьох кваліфікованих осіб переманили на інші канали. На ринку праці на сьогодні дуже багато низькокваліфікованого персоналу, який доводиться просто доучувати на ходу. Незважаючи навіть на підвищення зарплат, це питання залишається проблематичним. Ми складали власні акти з поясненнями щодо того, як і чому це відбулося", - додав Єкімов.

На телеканалі "ПравдаТУТ" 27 жовтня зафіксовано відсутність хвилини мовчання о 12:00 та інформації про день пам’яті, крім повідомлення у сюжеті передачі новин о 20:32. Крім того, цього дня мовник транслював фільм "Весілля в Малинівці", хоча, відповідно до законодавства, телерадіоорганізації у дні пам’яті та жалоби мають припинити показ комедійних та еротичних кінострічок і гумористичних передач.

Читайте також: Нацрада оштрафувала телеканал "Пектораль" за незаконну ретрансляцію "2+2"

Власник телеканалу "ПравдаТУТ" Іван Гришин зазначив, що відсутність хвилин мовчання пов'язана з технічним збоєм. Разом із тим він ніяк не зміг пояснити показ у день пам'яті фільму "Весілля в Малинівці", однак запевнив, що надалі такі порушення допускатись не будуть.

Проте голова Нацради Юрій Артеменко зауважив, що контроль за дотриманням правил мовлення у дні пам'яті та скорботи є принциповим для регулятора, тому за обома телеканалами було визнано порушення вимог закону України "Про телебачення і радіомовлення" та оголошено ліцензіатам попередження.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-