У Нацкомісії кажуть, що «катастрофи» з розрахунками за тепло немає

У Нацкомісії кажуть, що «катастрофи» з розрахунками за тепло немає

Укрінформ
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг заперечує поганий стан розрахунків споживачів за теплопостачання.

Про це йдеться в інформації щодо розрахунків споживачів за теплову енергію, надані комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води за 2016 рік, розповсюдженій НКРЕКП.

"За результатами моніторингу стану розрахунків споживачів за теплову енергію, надані комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води по ліцензіатам Комісії, в умовах масованого поширення інформації про його "жахливий, катастрофічний" рівень", - стверджують в НКРЕКП.

Комісія наводить дані 2016 року, відповідно до яких стан розрахунків споживачів категорії "бюджетні установи" не має тенденції до погіршення, і в 2016 році залишився на рівні 2014-2015 рр. – 100%.

Також, за даними Комісії, стан розрахунків споживачів категорії "інші споживачі" – аналогічний та протягом 2014-2016 рр. склав 100%; рівень розрахунків категорії споживачів "населення" у 2014 році склав 89,1%. За результатами 2015 року рівень розрахунків зазначеної категорії споживачів склав 100,3%.

Більшість споживачів дотримуються платіжної дисципліни, йдеться у заяві Нацкомісії.

"Незважаючи на заклики, які лунають, у тому числі і з боку окремих депутатів та їх соратників, не сплачувати рахунки за комунальні послуги, що в умовах відсутності обігових коштів для провадження аварійних і ремонтних робіт та повних розрахунків за спожитий природний газ на виробництво теплової енергії погіршує якість комунальних послуг та ставить під загрозу стале проходження опалювального періоду, більшість споживачів дотримуються платіжної дисципліни", - підкреслюється у повідомленні.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-