Адмінреформа: як вирішують проблемні питання освітяни Луганщини

Адмінреформа: як вирішують проблемні питання освітяни Луганщини

Децентралізація
Укрінформ
Освітяни Луганщини обговорюють проблемні питання в контексті адміністративної реформи.

У Кремінній Луганської області керівники відділів освіти як районних адміністрацій, так і об’єднаних територіальних громад зібралися для обговорення ходу освітньої реформи з урахуванням адміністративних перетворень, які відбуваються в регіоні.

Нарада розпочалась 4 липня і триватиме до п’ятниці 6-го; проходить вона за ініціативи Луганського Центру розвитку місцевого самоврядування, створеного за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону, повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Тут відбувається, так би мовити, підведення підсумків роботи, що була проведена в 2017-му та І півріччі 2018-го років Центром розвитку місцевого самоврядування спільно з Департаментом освіти Луганської обласної державної адміністрації. Ми повинні зрозуміти, що там, де створені об’єднані територіальні громади – вони мають отримати право управляти об’єктами соціальної сфери, і в першу чергу це стосується шкіл та дитячих садків. Цей процес у нас іде не так, як хотілося б, і одна з тем, яку ми будемо сьогодні обговорювати – це ті проблемні питання, з якими стикаються громади і райони в ході цього процесу», – зазначив  радник з фінансів Луганського ЦРМС Роман Власенко.

Особлива цінність заходу в тому, що безпосередню участь в обговоренні своїх проблем беруть саме представники громад, і нерідко трапляються гарячі, але конструктивні дискусії керівників відділів освіти ОТГ з начальниками відділів освіти районних державних адміністрацій. Як от між “головною освітянкою” Білокуракінської ОТГ Любов’ю Зубковою і її районною колегою Людмилою Бончужною.

Поки йшлося про питання сьогодення, обидві знаходили спільну мову. Але коли мова зайшла про можливість передати відділу освіти ОТГ (де вже опікуються 11 школами і де набагато краще матеріальне становище), керівництво рештою шістьма школами району – районна начальниця виступила різко проти подібної перспективи. При тому, що в районі недавно створена ще одна ОТГ, і тепер РДА залишається без «власної» території.

«При створенні ОТГ і при передачі з районних адміністрацій в об’єднані громади освітніх об’єктів ми, по-перше, переглядаємо наш методичний кадровий персонал; ми обов’язково переглядаємо можливості наших шкіл у плані створення опорних навчальних закладів, у плані їхнього обладнання; в плані покращення якісної ситуації в освіті. Я дуже вдячний і керівництву області, і керівництву нашого Центру розвитку місцевого самоврядування за те, що на наших дітях, на наших вчителях це позначається тільки на краще», – так відповів на запитання кореспондента Укрінформу про підсумки першого дня наради директор департаменту освіти Луганської ОДА Юрій Стецюк.

Він висловив задоволення тим, що керівники об’єднаних територіальних громад активно співпрацюють із департаментом освіти і що начальники щойно створених відділів освіти громад радяться з фахівцями департаменту, охоче отримують методичні рекомендації та іншу необхідну допомогу. А якщо і трапляються якісь спірні моменти – вони вирішуються у спільній роботі.

Читайте також: “U-LEAD з Європою” приймає заявки на створення та модернізацію ЦНАПів

Програма «U-LEAD з Європою» фінансується спільно Європейським Союзом і державами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією й підтримує реформу децентралізації та її секторальні напрямки.

Фото: Михайло Бублик

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-