Замовити пресконференцію в Укрінформі

реклама

Як правильно реагувати на критику клієнтів: Майстер-клас від «Віасату»

Як правильно реагувати на критику клієнтів: Майстер-клас від «Віасату»

Блоги
Укрінформ
Що в результаті наочно продемонструвала компанія "Віасат?

Як правильно реагувати на критику клієнтів, майстер-клас від «Віасату». Отже протягом останнього дня, після посту щодо ситуації з російськими телеканалами у нас у телевізорі, вони:

● зв’язалися зі мною для уточнення абонентського номера, спілкувалися ввічливо;

● вислали спеціалістів до нас додому, які видалили російські телеканали з тюнера, спілкувалися ввічливо;

● провели внутрішню перевірку, виявили, майстер якої саме компанії-підрядника займався налаштуванням;

● припиняють будь-яку співпрацю з цією компанією-підрядником; з рештою майстрів-налаштувальників проведуть роз’яснювальну роботу;

● подякували за допомогу в розкритті цієї схеми.

Висновків два:

1). Усім би компаніям так оперативно та коректно реагувати, як нині зробив це «Віасат».

2). Як пишуть у нью-йоркському метро: IF YOU SEE SOMETHING, SAY SOMETHING (Якщо ви щось побачили, повідомте про це).

Люди, не будьте байдужими, повідомляйте, якщо щось не так. От за коректного реагування «Віасату» ми сьогодні викрили шкідливу схему, яка розповсюджувала російську пропаганду. Маленька, але користь.

Георгій Тихий
FB

* Точка зору автора може не збігатися з позицією агентства
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-