Нові керівники директоратів Секретаріату КМУ мають іноземну освіту - Саєнко
Про це розповів міністр Кабінету міністрів Олександр Саєнко у коментарі кореспонденту Укрінформу.
“Сьогодні представляємо наших двох генеральних директорів - це кандидати, які пройшли достатньо прозорий і чесний конкурс. Це - директор Директорату публічної адміністрації Андрій Бега, який достатньо тривалий час навчався за кордоном, працював у державних інституціях, і Дмитро Шевчук, який очолюватиме Директорат координації державних політик та стратегічного планування, тобто працюватиме над програмами, пріоритетами роботи уряду, питаннями координації бюджетних ресурсів, донорської допомоги тощо”, - зазначив урядовець.
За його словами, обидва директори мають відповідну міжнародну освіту та фаховий досвід роботи як в Україні, так і за кордоном.
Саєнко проінформував, що на кожну посаду очільників директоратів урядового Секретаріату претендувало майже по двісті осіб, а сам конкурс проходив у чотири етапи: тестування з метою перевірки аналітичних здібностей, можливостей працювати з даними, приймати рішення, критично мислити; перевірка знання законодавства; розв’язання ситуаційних завдань та співбесіда з конкурсною комісією.
Міністр переконаний, що результати цього конкурсу спростовують побоювання, що нібито реформа державної служби спрямована лише на підвищення заробітної плати й приведення “своїх” людей на посади.
“Це дуже важливий крок на шляху посилення і професіоналізації державної служби”, - сказав він.
У свою чергу переможець конкурсу на посаду генерального директора Директорату координації державних політик та стратегічного планування Дмитро Шевчук зауважив, що ще має пройти перевірку, а вже потім буде призначений на посаду та приступить до формування свого директорату. Він нагадав, що у складі директорату повинно бути не більше 50 співробітників й поставлено завдання укомплектувати директорат щонайменше протягом трьох місяців, щоб уже через шість місяців вийти на повну проектну потужність разом з директоратами міністерств.
“На директорат, який я маю очолити, буде покладена задача розробити єдиний підхід, за яким ці документи (урядові рішення — ред.) будуть розроблятися, погоджуватися, аналізуватися тощо. Через цей директорат мають проходити погодження рішення на відповідність їх ресурсному забезпеченню, юридичного формулювання, стратегічного пріоритету”, - підкреслив Шевчук.
Разом з тим, переможець конкурсу на посаду генерального директора Директорату публічної адміністрації Андрій Бега пояснив, що основним завданням його директорату є впровадження Стратегії реформування державного управління до 2020 року, яка вже розроблена і схвалена Кабінетом міністрів, а також удосконалення процесу підготовки рішень міністерствами, удосконалення надання адміністративних послуг, розробка нового Регламенту Кабміну, методики оцінки ефективності роботи департаментів тощо.
Як відомо, на початку вересня в рамках реформи державного управління в 10 пілотних міністерствах були оголошені конкурси на посади в нових структурах - директоратах.