Публічна інформація: у Кабміні впроваджують стратегію "Єдиний голос"

Публічна інформація: у Кабміні впроваджують стратегію "Єдиний голос"

Відео
1592
Ukrinform
Найактивнішим каналом для запитів від громадян до органів влади про доступ до публічної інформації залишається електронна пошта.

Про це начальник Управління забезпечення доступу до публічної інформації Кабінету міністрів Роксолана Стадник сказала під час експертної зустрічі в уряді на тему доступу до публічної інформації. 

«Загалом (за 6 років реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації». - Ред.) було розглянуто майже 300 тисяч запитів і надано відповідей на них. Залишається актуальною електронна пошта, на яку надходить найбільше запитів про доступ до публічної інформації. Більшу частину з них розглядають центральні органи виконавчої влади, зокрема, комітети, агентства, облдержадміністрації», - сказала Стадник.

За її словами, найактивнішими запитувачами є фізичні особи. Частіше за все їх цікавить та чи інша інформація з Міністерства внутрішніх справ, Національної поліції, Міністерства юстиції, Київської міської державної адміністрації, Державної прикордонної служби, Держгеокадастру. «Запитувачів цікавить правова інформація, дані про фізичну особу, статистична інформація», - додала начальник управління.

Стадник також зазначила, что в уряді намагаються зробити все можливе для того, щоб доносити більше інформації до громадян. Із цією метою в КМУ впроваджують комунікаційну стратегію «Єдиний голос». «Нею передбачено надання якомога більшої кількості інформації від нас для того, щоб ви побільше розуміли та знали, що саме робить уряд, які реформи проводяться, а також отримали точне роз’яснення про ті чи інші рішення, які ухвалюються», - наголосила вона.

Керівник Управління забезпечення доступу до публічної інформації також відзначила, що в рамках цієї стратегії уряд намагається робити максимальну кількість різноманітної інфографіки та плакатів-роз’яснень. «Тобто, ми намагаємося більше давати інформації для громадськості для того, щоб і собі спростити роботу, щоб менше запитів було, і щоб суспільству було легше, люди більше знали і не обтяжували себе написанням запитів», - зазначила представник КМУ.

Раніше повідомлялося, що Управління забезпечення доступу до публічної інформації Департаменту інформації та комунікації з громадськістю Секретаріату Кабінету міністрів за шість років опрацювало понад 16 тисяч запитів на публічну інформацію.

Найчастіше громадяни просили надати відомості про зарплату Прем’єра та міністрів, автомобільний парк і дані про радників усіх членів Кабміну. Зокрема, у 2016 році до профільного управління Кабміну надійшло близько 11 запитів про зарплату Прем'єра Володимира Гройсмана та близько 10 запитів про автомобілі, що є на балансі Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату. 

Роксолана Стадник запевнила тоді, що пам’ятає кожен запит – якщо не прізвище запитувача, то інформацію, яку він просив.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-