За січень у Києві демонтували понад 1300 засобів реклами

За січень у Києві демонтували понад 1300 засобів реклами

Укрінформ
Протягом січня у столиці демонтовано 1317 незаконних рекламних засобів (РЗ), серед яких 960 одиниць демонтували їхні власники.

Про це повідомили у прес-службі Київської міської державної адміністрації.

Зокрема, було демонтовано 239 банерів, 457 вивісок, 7 електронних табло, 19 конструкцій на даху, 165 кронштейнів та інші рекламні засоби.

«Січень традиційно не такий продуктивний, проте ми продовжуємо впроваджувати реформу і впорядковувати конструкції у місті. Тільки минулого року було демонтовано майже 17 тисяч рекламних конструкцій, реалізовано низку проектів на центральних вулицях міста щодо впорядкування розміщення РЗ. На цей рік також заплановано багато. Одним із пріоритетів є наведення ладу в розміщенні реклами на транспорті. І мова йде не тільки про наземний транспорт, але й про метрополітен. Реклами не повинно бути на вікнах та дверях у вагонах метро, на дверях вхідної групи метрополітену та мармурових фрагментах оздоблення станцій, не повинні бути брендовані станції-пам’ятки», – зазначив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.

Він наголосив, що нові Правила розміщення рекламних засобів засновані на п’яти принципах: безпека, комфорт, естетичність, законність і доступність.

На переконання Мондриївського, саме завдяки новим правилам нині можлива реформа у галузі реклами, запроваджено прозорий механізм отримання дозволів. Окрім того, аби унеможливити розміщення наземних РЗ у хаотичному порядку, визначені конкретні місця –  точки для їх монтажу, заборонено низку типів РЗ, які паплюжили вигляд міста, на кшталт перетяжок-транспарантів, холдерів, штендерів тощо, сказав він.

Читайте також: На дорогах столиці працюють 367 одиниць спецтехніки - КМДА

Заступник голови КМДА також відзначив, що правила уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри; збільшують кількість нульових зон; велика увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП; у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими (білбордами).

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-