За січень у Києві демонтували понад 1300 засобів реклами
Про це повідомили у прес-службі Київської міської державної адміністрації.
Зокрема, було демонтовано 239 банерів, 457 вивісок, 7 електронних табло, 19 конструкцій на даху, 165 кронштейнів та інші рекламні засоби.
«Січень традиційно не такий продуктивний, проте ми продовжуємо впроваджувати реформу і впорядковувати конструкції у місті. Тільки минулого року було демонтовано майже 17 тисяч рекламних конструкцій, реалізовано низку проектів на центральних вулицях міста щодо впорядкування розміщення РЗ. На цей рік також заплановано багато. Одним із пріоритетів є наведення ладу в розміщенні реклами на транспорті. І мова йде не тільки про наземний транспорт, але й про метрополітен. Реклами не повинно бути на вікнах та дверях у вагонах метро, на дверях вхідної групи метрополітену та мармурових фрагментах оздоблення станцій, не повинні бути брендовані станції-пам’ятки», – зазначив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.
Він наголосив, що нові Правила розміщення рекламних засобів засновані на п’яти принципах: безпека, комфорт, естетичність, законність і доступність.
На переконання Мондриївського, саме завдяки новим правилам нині можлива реформа у галузі реклами, запроваджено прозорий механізм отримання дозволів. Окрім того, аби унеможливити розміщення наземних РЗ у хаотичному порядку, визначені конкретні місця – точки для їх монтажу, заборонено низку типів РЗ, які паплюжили вигляд міста, на кшталт перетяжок-транспарантів, холдерів, штендерів тощо, сказав він.
Заступник голови КМДА також відзначив, що правила уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри; збільшують кількість нульових зон; велика увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП; у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими (білбордами).