На метро "Хрещатик" запрацював додатковий сервісний центр для пасажирів
Про це повідомляє прес-служба Київського метрополітену.
"Тут фахівці допоможуть: перенести поїздки на нову картку, якщо у вас раптом зламалася; скласти заяву на перевірку некоректного спрацювання картки, у тому числі банківської; активувати Картку киянина; отримати детальну інформацію та підібрати вигідний для вас тариф і спосіб оплати", - йдеться у повідомленні.
Для зручності пасажирів сервісні центри є на кожній лінії підземки. Окрім "Хрещатика" на станціях "Політехнічний інститут", "Дорогожичі", "Дарниця" (новий вихід) та "Майдан Незалежності". Також планується відкриття на станції "Почайна".
"Усі сервісні центри метро працюють з 8 до 19 години, без вихідних, технічна перерва 12 - 12.30", - повідомили у підземці.
У метро нагадали, що жетон виводиться з обігу як застарілий засіб оплати проїзду. Підприємство переходить на сучасні засоби, зокрема картку метро, безконтактні банківські картки, qr-квитки та мобільні додатки ApplePay, GooglePay. При поповненні картки метро на 50 поїздок вартість кожної становить 6,5 грн.