На метро "Хрещатик" запрацював додатковий сервісний центр для пасажирів

На метро "Хрещатик" запрацював додатковий сервісний центр для пасажирів

533
Ukrinform
На станції "Хрещатик" (центральний вихід) запрацював додатковий сервісний центр для пасажирів.

Про це повідомляє прес-служба Київського метрополітену.

"Тут фахівці допоможуть: перенести поїздки на нову картку, якщо у вас раптом зламалася; скласти заяву на перевірку некоректного спрацювання картки, у тому числі банківської; активувати Картку киянина; отримати детальну інформацію та підібрати вигідний для вас тариф і спосіб оплати", - йдеться у повідомленні.

Для зручності пасажирів сервісні центри є на кожній лінії підземки. Окрім "Хрещатика" на станціях "Політехнічний інститут", "Дорогожичі", "Дарниця" (новий вихід) та "Майдан Незалежності". Також планується відкриття на станції "Почайна".

"Усі сервісні центри метро працюють з 8 до 19 години, без вихідних, технічна перерва 12 - 12.30", - повідомили у підземці.

Читайте також: Метро на Виноградар: АМКУ не погодився зняти Київметробуд з тендеру

У метро нагадали, що жетон виводиться з обігу як застарілий засіб оплати проїзду. Підприємство переходить на сучасні засоби, зокрема картку метро, безконтактні банківські картки, qr-квитки та мобільні додатки ApplePay, GooglePay. При поповненні картки метро на 50 поїздок вартість кожної становить 6,5 грн.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>