Метро на Виноградар: АМКУ не погодився зняти Київметробуд з тендеру

Метро на Виноградар: АМКУ не погодився зняти Київметробуд з тендеру

Укрінформ
АМКУ відхилив скаргу одного з учасників торгів на будівництво метро на Виноградар - будкомпанії "Адамант", яка намагалася скасувати рішення про допуск до аукціону пропозиції Київметробуду.

Відповідне рішення АМКУ оприлюднене на сайті системи електронних торгів Prozorro.

"Скаржник повідомляв про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та просив, зокрема, зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ПАТ "Київметробуд", - ідеться в рішенні АМКУ.

Зазначається, що АМКУ відмовився задовольнити скаргу компанії "Адамант".

"Згідно з частиною п'ятою статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" орган оскарження приймає рішення про припинення розгляду скарги, зокрема, в разі, якщо замовником прийнято рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, відміну переговорної процедури, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень. ТОВ "БК "Адамант" у Скарзі не оскаржувало рішення Замовника про відміну Процедури закупівлі", - вказано в рішенні.

Читайте також: Київське метро оголосило новий тендер на будівництво лінії до Виноградаря

Як повідомлялося, у лютому 2018 року міський голова Києва Віталій Кличко анонсував відкриття метро на Виноградар за три роки. Згідно з контрактом, підрядник має побудувати дві станції - «Мостицька» і «Проспект Правди». Також планується будівництво ділянки вилочного відгалуження у бік наступної станції - «Виноградар».

Очікувана вартість будівництва - 5,99 млрд гривень із ПДВ. Фінансування витрат на будівництво лінії метрополітену буде здійснюватися за рахунок коштів міського бюджету, передбачених Програмою економічного і соціального розвитку Києва.

Спочатку аукціон був призначений на 27 березня 2018 року, однак неодноразово переносився на 7, 29 травня, 19 червня, 4 липня, 20 серпня.

На участь в останньому тендері, що не відбувся, заявки подавали три компанії: «Інтербудтоннель» (кінцевий бенефіціар - Володимир Петрук); «Київметробуд» (кінцеві бенефіціари - Володимир Петренко і Сергій Кияшко) та «Будівельна компанія «Адамант» (кінцеві бенефіціари - Олег Березовський, Костянтин Будьонний та Андрій Сталевий).

У вересні 2018 року комунальне підприємство «Київський метрополітен» укотре оголосило тендер на будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії; про це свідчить оголошення на сайті державних закупівель Prozorro.

Тендерні пропозиції можна подавати до 11 жовтня, аукціон запланований на 16 листопада.

Переможець буде визначений не лише за ціною, а й за строками виконання робіт. Станції мають бути побудовані за 18-26 місяців.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-