Для киян створять єдину електронну систему надання послуг та Smart-сервіси

Для киян створять єдину електронну систему надання послуг та Smart-сервіси

Укрінформ
КМДА затвердила перелік заходів із впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у сфери життєдіяльності Києва на 2018 рік, якими передбачено запровадження єдиної електронної системи надання послуг та Smart-сервісів.

Про це повідомляє офіційний портал Києва.

"Департамент інформаційно-комунікаційних технологій та КП "Головний інформаційно-обчислювальний центр" створять єдину міську платформу електронної взаємодії, управління даними та сервісами, зокрема, інформаційно-аналітичною системою "Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва", системою нормативно-довідкової інформації, програмною платформою та веб-порталом для надання електронних послуг (у тому числі, адміністративних) інформаційно-телекомунікаційною системою "Інформаційно-аналітична звітність для органів влади, громадян та бізнесу", інформаційною системою "Муніципальний Реєстр", - йдеться у повідомленні.

Як зазначається, буде запроваджено додаткові можливості в "Особистому кабінеті киянина", так як надання е-послуг юридичним особам, облік операцій юридичних осіб, підписка на інформування про використання персональних даних. Окрім того, буде надано додаткові звіти в галузі медицини, освіти, транспорту, запроваджено нові е-послуги (онлайн-запис на реабілітацію в санаторій, онлайн-запис у будинок для людей похилого віку, онлайн-перевірка даних у реєстрі територіальної громади).

Планується розвивати комплексну систему відеоспостереження та системи безпеки міської інфраструктури. Зокрема, відеокамерами додатково оснастять близько 150 дошкільних закладів.

Для вдосконалення дорожнього руху передбачено запровадження інтелектуальної транспортної системи (ITS), що контролюватиме міський трафік і керуватиме транспортними потоками.

Читайте також: Громадяни звертаються на урядову «гарячу лінію» з питань якості поштових послуг

Згідно з розпорядженням буде створено міську систему програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля, систему захисту від кіберзагроз, програмно-апаратний комплекс диспетчеризації в житлово-комунальному господарстві, який забезпечить автоматизований та централізований прийом дзвінків. Зокрема, заплановано використання багатоканальних та відокремлених телефонних ліній на різні випадки (аварійна ситуація, звичайне звернення тощо), керування ліфтами будинків, регулювання освітлення у під’їздах будинків, прийом та реєстрація всіх звернень киян за телефоном чи електронними засобами оповіщення, контроль за виконанням звернень громадян працівниками житлово-комунальних служб.

Таких заходів буде вжито з метою підвищення якості та прозорості надання послуг, зниження проявів корупції, створення сприятливих умов для підприємницької діяльності та підвищення ефективності міського управління, наголошують у КМДА.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-