В КМДА розказали про найпопулярніші у столиці адмінпослуги

В КМДА розказали про найпопулярніші у столиці адмінпослуги

Укрінформ
Кожного місяця через розгалужену систему Центрів надання адміністративних послуг міста Києвадо столичних ЦНАПів звертається близько 70 тисяч киян.

Про це повідомив заступник голови КМДА Микола Поворозник, пише сайт КМДА.

У столиці адміністративні послуги можна отримати у Центрі надання адміністративних послуг м. Києва (99 послуг), 10 районних відділеннях центру надання адміністративних послуг та 3 їхніх філіях (151 послуга).

«Найпопулярніші послуги, які отримують кияни, – це оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно, надання послуг у сфері земельних відносин, державна реєстрація юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців і реєстрація місця проживання/перебування фізичних осіб», – розповів Микола Поворозник.

Він зауважив, що для зручності відвідувачів у центрах розроблено та впроваджено систему навігації, облаштовано сучасні дитячі куточки, вдосконалено систему електронної черги та попереднього запису на прийом, запроваджено смс-інформування заявників про стан розгляду справи.

«Наразі для попередження утворення черг у районних Центрах створено відділ адміністраторів мобільного реагування. Він складається з 43 адміністраторів, які виїжджають до найбільш завантажених ЦНАПів і допомагають прискорити роботу. На порталі адміністративних послуг кожен охочий має можливість подати електронне звернення, отримати інформацію про можливі послуги та стан черги, замовити 5 видів послуг через «Особистий кабінет», – зазначив заступник голови КМДА.

Читайте також: Нерухомість у Києві відтепер можна зареєструвати у "Будинку юстиції"

За його словами, на цьому розвиток центрів надання адміністративних послуг не зупиняється, і вже в наступному році будуть відкриті оновлені районні ЦНАПи та їхні нові територіальні підрозділи.

«Окрім того, заплановано впровадження адміністративних послуг в електронному вигляді, зокрема, за допомогою картки киянина як ідентифікатора особи, оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон та паспорта громадянина України у формі ID-картки в районних центрах надання адміністративних послуг. Окрема увага приділяється підвищенню кваліфікації персоналу центрів через проведення тренінгів та навчань», – зауважив Микола Поворозник.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-