До Центрів комунального сервісу вже звернулося майже 2,8 млн киян
Про це повідомили у прес-службі столичної адміністрації.
"За інформацією комунального концерну «Центр комунального сервісу», найбільше кияни зверталися з необхідністю видачі довідок - 558,5 тис. візитів. Із питань нарахування за послуги холодного водопостачання та водовідведення - 246,7 тис. візитів; із питань нарахування пільг та субсидій - 145,7 тис. візитів, із питань актуалізації даних про споживачів - 289,4 тис. візитів, щодо нарахування за послуги гарячого водопостачання - 80,5 тис. візитів, нарахування за послуги газопостачання - 24,2 тис. візитів", - йдеться у повідомленні.
У КМДА нагадали, що відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 25 жовтня 2016 року № 1040, впроваджується єдиний принцип організації та функціонування сервісних центрів обслуговування з надання житлово-комунальних послуг.
У центрах комунального сервісу кияни можуть, зокрема: сплатити за комунальні послуги, в тому числі без комісії, Карткою киянина; отримати консультацію з питань житлово-комунального господарства щодо нарахувань та заборгованості за комунальні послуги та інших питань; отримати консультацію щодо пільгових програм міста, таких, наприклад, як безкоштовне встановлення лічильника малозабезпеченим верствам населення або програми «70/30%»; оформити та переоформити Картку киянина, для цього потрібно звернутися до бухгалтера в години прийому та надати необхідні документи.