Киян попереджають про помилки у липневих платіжках

Киян попереджають про помилки у липневих платіжках

Укрінформ
Нарахування за послуги водопостачання та водовідведення у деяких платіжних повідомленнях за липень в Києві  можуть не відповідати фактичним обсягам споживання через системні збої у деяких банках. 

Про це попереджає Київська міська державна адміністрація

"Нарахування за послуги водопостачання та водовідведення у деяких платіжних повідомленнях за липень можуть не відповідати фактичним обсягам споживання. Це може бути спричинено системним збоєм у деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників", - йдеться у повідомленні.

В разі невідповідності киян просять звертатися до будь-якого з 9 районних центрів комунального сервісу (ЦКС), які приймають споживачів, незалежно від місця проживання 6 днів на тиждень, включаючи суботу.

У повідомленні вказано, що  у всіх районах міста діють близько 60 додаткових точок обслуговування. Отримати консультацію та вирішити питання з нарахуванням можна  також у центрах обслуговування «Київводоканалу». 

У свою чергу, у «Київводоканалі» наголошують, що у випадку неточності з нарахуваннями у платіжці необхідно розрахуватися за послугу згідно з фактичним споживанням, вказавши у графі до сплати суму, яка відповідає реальним обсягам, помноженим на чинний тариф.

Читайте також: Уряд вніс зміни до програми житлових субсидій

Як повідомлялося, відповідно до Закону «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який набрав чинності 2 серпня, абоненти повинні надавати постачальникам показання приладів обліку. Оплата приймається до 31 серпня включно. 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-