UBTA підбила підсумки торговельної місії до Грузії

UBTA підбила підсумки торговельної місії до Грузії

PR
Укрінформ
Наприкінці липня завершилася торговельна місія до Грузії, яку провела Українська асоціація бізнесу і торгівлі (UBTA).

Про це повідомляє пресслужба асоціації, передає Укрінформ.

«За підтримки Мінекономіки України, МЗС України, за сприяння Посольства України в Грузії, Офісу з розвитку підприємництва та експорту та Центру міжнародних ділових комунікацій, наприкінці липня завершилася торговельна місія до Грузії, яку провела Українська асоціація бізнесу і торгівлі (UBTA). Насичена програма п’ятиденного візиту охопила три ключових міста – столицю Тбілісі, Батумі, та портовий Поті», - йдеться у повідомленні.

Звертається увага на три ключові причини, чим Грузія цікава для українського бізнесу. Перша - Грузія є повноправним учасником у Регіональній конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження, яка слугує фундаментом для спрощення торгівлі і збільшення торговельних потоків у регіоні Середземномор’я. Друга - це статус єдиної країни в регіоні, яка має одночасно діючі зони вільної торгівлі як з КНР, так і з Європейським Союзом. Третя - Грузія відкрита для ведення бізнесу як з локальними представниками, так і нерезидентам країни. У країні відпрацьована достатньо прозора система оподаткування, що є додатковим стимулом.

«Грузія змінилася за останні роки. Країна активно модернізує свою транспортну та логістичну інфраструктуру з прицілом на отримання товаропотоку зі сходу, активно залучаючи інвестиції з Китаю. Вважаю, що ми в Україні не вправі ігнорувати цю економічну тенденцію. Співпраця України та Грузії буде тільки посилюватися. Зараз маємо непогану динаміку: ріст експорту за останні п’ять місяців на 21% та імпорту на 65%», – прокоментувала візит на своїй сторінці у Фейсбук голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів і захисту споживачів Владислава Магалецька.

Зазначається, що, враховуючи всі позитивні передумови, місія до Грузії мала на меті зміцнити позиції співробітництва між Україною та Грузією. Насичена програма візиту гарантувала шістьом компаніям-учасницям можливість відкрити потенціал кожної країни у контексті бізнесу, нових можливостей розвитку та налагодження зв’язків.

«МХП — один із лідерів виробництва та продажу курятини та готової м`ясної продукції. Продукти компанії постачаються до понад 80 країн світу, однак ми не зупиняємось на досягнутому як щодо роботи з новими ринками, так і щодо поліпшення співробітництва з існуючими торговельними партнерами. Як приклад — Грузія, з ринком якої ми вже активно працюємо, та вбачаємо можливості покращення умов доступу у частині усунення так званих прихованих нетарифних торговельних бар‘єрів — заходів СФЗ (санітарні та фітосанітарні заходи), а також знайомимось з перевагами логістичної інфраструктури», — резюмував результати поїздки керівник управління експортних продажів МХП напрямків СНД, Африки, Азії та нових ринків Сергій Горбенко.

Читайте також: Українська асоціація бізнесу і торгівлі та МЗС України підписали меморандум про співпрацю

Серед результатів місії в Українській асоціації бізнесу і торгівлі  виділяють наступні:

  • Національне агентство з питань харчових продуктів Грузії озвучило намір позитивно сприяти погодженню найближчим часом двостороннього ветеринарного сертифіката на м’ясо птиці.
  • Міністерство економіки та сталого розвитку Грузії підтвердило свою зацікавленість у розширенні асортименту українських товарів, що будуть представлені в Грузії. Також офіційна сторона озвучила свої наміри сприяти представникам української бізнес-спільноти у веденні бізнесу в країні. 
  • Торгово-промислова палата Грузії висловила зацікавленість у налагодженні співпраці в частині оновлення підходів до системи профільної технічної освіти обох країн.
  • У межах візиту до Тбілісі, представники місії взяли участь у Діловому форумі, де український бізнес зустрівся з представниками грузинського бізнесу.
  • Підсумком візиту до Національного агентства зі стандартизації та метрології Грузії було досягнуто домовленості провести онлайн-зустрічі з питань цифровізації, з метою дослідження кращих практик цифрової трансформації у сфері стандартизації та метрології.
  • Торгово-промислова палата Аджарської республіки підтвердила наміри щодо зміцнення та встановлення нових бізнес-контактів з представниками бізнесу. 
  • Візит до морського торговельного порту міста Поті, де грузинська сторона запропонувала свою підтримку при виникненні логістичних проблем та сприяння в перемовинах з міжнародними перевізниками.

«Українська асоціація бізнесу і торгівлі (UBTA) вбачає своїм ключовим завданням надавати фахову підтримку у відкритті нових ринків збуту. Саме завдяки торговельним місіям, що системно проводяться UBTA, ми сприяємо налагодженню тісної співпраці між представниками українського бізнесу та бізнес-спільнотою дружньої країни, що приймає візит. Запорукою злагодженої зовнішньоекономічної співпраці є бажання та готовність всіх учасників ринку працювати заради результату», — зазначила керівник напряму торгівлі та зв’язків з регіонами Української асоціації бізнесу і торгівлі (UBTA) Олена Ворошилова

Як повідомлялося, у квітні цього року Українська асоціація бізнесу і торгівлі (UBTA)  провела торговельну місію до ПАР,  аби відкрити потенціал країни для українського бізнесу та спонукати його налагоджувати нові зв’язки.

Фото з відкритих джерел

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-