Порти Маріуполь та Ізмаїл уже перевалили цьогоріч по 1 мільйону тонн вантажів

Порти Маріуполь та Ізмаїл уже перевалили цьогоріч по 1 мільйону тонн вантажів

Інфографіка
Укрінформ
Два українські морських порти — Маріуполь та Ізмаїл — за підсумками неповних трьох місяців 2019 року перевищили позначку у 1 млн тонн перевалених вантажів кожен.

Про це повідомляє Адміністрація морських портів України.

"За оперативними даними, станом на 25.03.2019 р. Маріупольський морський порт обробив 1 млн 98 тис. тонн вантажів, а порт Ізмаїл – 1 млн 33 тис. тонн", - йдеться у повідомленні АМПУ.

Серед основних вантажів, що обробляються у Маріуполі — чорні метали, зернові, рослинна олія, вапняк і чавун.

У Ізмаїлі переважають руда, хімічні та мінеральні добрива, соняшникова олія, шрот, чорні метали, нафтопродукти.

Читайте також: Через "космічні" тарифи оштрафували ще чотири облгази

За інформацією комерційної служби Маріупольського порту, в 2012 році географія відправлення вантажів налічувала 58 держав, нині - 24 країни світу. Їх кількість скоротилася більш як удвічі після початку воєнної агресії РФ на сході України, яка, зокрема, поширилася на Азовське море і на Керч-Єнікальський канал. Через обмеження по висоті надводного габариту (33 метри), яке ввела для суден російська сторона після будівництва Керченського мосту, порт втратив щорічний контракт на 1 млн тонн з перевезення чавуну для США і на 350- 500 т металопродукції для країн південно-східної Азії.

До речі, обсяги вантажопереробки у Маріупольському порту в довоєнному 2013 році становили 14, 6 млн т. За підсумками 2018 р. цей показник зменшився майже втричі - 5 млн 303,6 тис. т.

ДП “Ізмаїльський морський торговельний порт” у 2018 році перевантажило 4461,2 тис. тонн вантажів і виконало план на 94,91% (підприємство планувало перевантажити в 2018 році 4700 тис. тонн вантажів). Серед причин, які завадили виконати планові показники, – низькі рівні води в Дунаї у другому півріччі (нагадаємо, що на верхньому Дунаї були побиті історичні мінімуми), в зв’язку з чим було обмежене відвантаження в напрямку портів на середній і верхній ділянці річки. Крім цього, за повідомленням прес-служби Ferrexpo plc, що контролює Полтавський і Єристівський гірничо-збагачувальні комбінати, в грудні 2018 року залізничні перевезення проходили повільніше, ніж очікувалося, що теж вплинуло на обсяг продажів підприємства, а через це – і на обсяг вантажів, перевантажених ДП “ІЗМ МТП”.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-