Укрзалізниця цьогоріч перевезла більше зернових, ніж у рік рекордного врожаю

Укрзалізниця цьогоріч перевезла більше зернових, ніж у рік рекордного врожаю

Укрінформ
ПАТ «Укрзалізниця» за 8 місяців 2018 року перевезла 21,3 мільйона тонн зерна, що на 2 мільйона тонн більше, ніж за аналогічний період найурожайнішого для України 2016 року.

Про це повідомляє прес-служба УЗ із посиланням на директора з економіки і фінансів Андрія Рязанцева.

"Обсяги перевезень зернових залізничним транспортом наразі перевищують показники найбільш урожайного в Україні року. За 8 місяців 2018-го перевезено зернових вантажів на 2 млн тонн більше, ніж за аналогічний період 2016 року, коли був зібраний рекордний в історії країни урожай", - сказав Рязанцев 

Зазначається, що за 8 місяців 2018 року Укрзалізниця перевезла 21,3 млн тонн зернових вантажів, з яких 15,5 млн тонн у напрямку портів. З початку маркетингового 2018/2019 року, за липень-серпень, залізничним транспортом перевезено понад 4,9 млн тонн зернових, із яких на експорт у порти - понад 4 млн тонн.

"Ми перевозимо на 10% більше зернових, ніж у найбільш урожайний рік, коли в Україні було зібрано 66 млн тонн. Цього року урожай зернових очікується на рівні 63 млн тонн. Звинувачення у зриві перевезень зернових абсурдні", - наголосив  Рязанцев. 

За його словами, цілком очевидно, що потреба наразі не у зерновозах, а в оновленні тяги та зміні логістики.

З початку 2018 року загальний робочий парк вагонів-зерновозів зріс із понад 15 тис. до понад 19 тис. Суттєве його збільшення пов’язане із придбанням зерновозів учасниками ринку. Приватних зерновозів за цей час стало удвічі більше: робочий парк інших власників із 4 580 зерновозів збільшився майже до 10 тис. Укрзалізниця з початку 2018 року для забезпечення перевезень відремонтувала власні 2 382 зерновози.

Читайте також: Укрзалізниця працюватиме з відомими виробниками рухомого складу - меморандуми

За оцінками менеджменту Укрзалізниці, загальної кількості зерновозів достатньо для перевезення зернових вантажів, і наразі є потреба у вдосконаленні логістики та оптимізації надлишкової інфраструктури. 

«Якщо аграрії наростять потужності зі зберігання зерна, щоб уникнути таких значних сезонних коливань у перевезеннях і возитимуть рівномірно протягом усього року, якщо ми поборемо спільно проблему «складів на колесах» під портами (тут теж буде необхідно регулювати між вартістю перебування зернових у вагоні та вартістю зберігання на елеваторі), наростимо маршрутні відправлення до 30-40 % замість того, щоб вимагати подавати та забирати під навантаження 2 вагони на відстань 100 км від найближчої станції формування потяга, то це дасть можливість прискорити обіг вагона до 4 разів на місяць. Відповідно, наявного вагонного парку вистачить, щоб протягом року перевозити до 63-65 млн т на рік", - переконаний директор з економіки і фінансів УЗ. 

На його думку, за таких умов частка Укрзалізниці в перевезеннях зернових збережеться у діапазоні 60-70% за врожаю в 90-100 млн тонн на рік.

Як повідомлялося раніше, для покращення операційної роботи Укрзалізниці в регіонах за участю представників місцевої влади, громадських організацій, вантажовідправників та за координації Міністерства інфраструктури обговорюватимуться питання обмеження діяльності малодіяльних вантажних станцій.

Для оновлення локомотивного парку Укрзалізниця розпочала довгострокове партнерство з компанією General Electric. На першому етапі Укрзалізниці буде поставлено 30 вантажних тепловозів TE33AC. Окрім того, 19 вересня підписано меморандуми про співробітництво зі світовими компаніями Alstom та CRRC щодо перспектив оновлення електровозів Укрзалізниці. 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-