Німеччина готова передати Україні 100 дизель-поїздів

Німеччина готова передати Україні 100 дизель-поїздів

1735
Ukrinform
Німецький Deutsche Bahn готовий розглянути можливість передачі Україні за залишковою вартістю 100 ненових регіональних дизель-поїздів з кондиціонерами і вакуумними туалетами.

Про це повідомив міністр інфраструктури України Володимир Омелян за результатами свого візиту до Берліна 12 жовтня, пише ЦТС.

Через тиждень фахівці МІУ і УЗ мають відвідати Німеччину, щоб проаналізувати вартість переобладнання рухомого складу.

Водночас він зазначив, що очікує на шквал критики у зв'язку з тим, що німецькі потяги вимагатимуть тривалої сертифікації та значних витрат на переобладнання. З іншого боку, за словами міністра, реформа УЗ не передбачає суттєвого оновлення регіональних поїздів, також відсутні кошти для глобального оновлення такого рухомого складу.

"Виходжу з простої логіки: нинішня "реформа" УЗ не передбачає суттєвого оновлення рухомого складу регіональних поїздів, а, отже, мільйонам громадян пропонується щодня втрачати свідомість влітку від задухи і замерзати взимку ще одне десятиліття. Безумовно, тих, хто їздить на мерседесах - це не стосується. Зараз у нас 165 дизель-поїздів, в експлуатації - 112. 118 з них потребують виключення з інвентарю до 2021 року. Відповідно, колапс не за горами. Про новий рухомий склад ніхто навіть не заїкається", - повідомив Омелян.

Читайте також: Підготовка Укрзалізниці до зими буде не в кабінетах, а в депо - Кравцов

"Ми можемо зараз почути шквал критики, наскільки небезпечні німецькі поїзди порівняно з hand-made українськими класичної конструкції 50-х років минулого століття, як нескінченно довго їх треба сертифікувати провідними інститутами, що вартість адаптації перевищує ціну нового, який невідомо, коли випустять, і незрозуміло хто, і за які гроші купить. Насправді, у нас є реальний шанс фактично повністю замінити парк регіональних дизель-поїздів за наднизькою ціною і дати мільйонам українських громадян з кінця 2018 року можливість їздити у комфортних поїздах мінімум ще 15 років", - додав чиновник.

Нагадаємо, що раніше вже лунала тема закупівлі ненового німецького рухомого складу для приміських і регіональних перевезень. Щоправда, заявлялося не про дизель-поїзди, а про електрички.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-