В Укрзалізниці заперечують політичні мотиви передачі компанії під контроль уряду

В Укрзалізниці заперечують політичні мотиви передачі компанії під контроль уряду

Укрінформ
ПАТ «Укрзалізниця» виступила зі спростуванням інформації щодо роботи залізничної галузі, яка була озвучена міністром інфраструктури Володимиром Омеляном.

Про це повідомляється на сайті Укрзалізниці.

«ПАТ «Укрзалізниця» спростовує поширювану міністром інфраструктури Володимиром Омеляном інформацію у ЗМІ щодо роботи залізничної галузі. Вважаємо за необхідне прояснити ситуацію і спростувати низку найбільш поширених міфів щодо аспектів реформування залізничної галузі, стратегічного розвитку, інвестиційної та технічної політики, закупівель та боротьби з корупцією», - йдеться в повідомленні.

Так, у залізничному підприємстві заперечують політичні мотиви передачі Укрзалізниці від Мінінфраструктури під контроль уряду. Наголошується, що це було технічне рішення, яке приводить статут у відповідність до законів і не потребує широкого обговорення, оскільки стосується змін до статуту однієї юридичної особи.

Також, як стверджується у заяві, Укрзалізниця надала Мінінфраструктури план пріоритетної роботи правління ще в серпні минулого року, а в листопаді було затверджено та надано Мінінфраструктури стратегічну програму технічного розвитку залізничного транспорту на період до 2021 року. 

"Згідно з цією програмою, передбачається наймасштабніше технічне оновлення за всі роки існування компанії: придбання та модернізація у 2017-2021 рр. 96 тис. одиниць техніки та модернізація інфраструктури на загальну суму 108 млрд грн", - йдеться у повідомленні.

Як зазначається в заяві, для реформування галузі в Укрзалізниці було розпочато три важливі реформи: по-перше, системну перебудову компанії та створення вертикально-інтегрованої структури, коли 6 залізниць і понад 50 підприємств об'єднано з подальшим розділенням за функціональними напрямками - пасажирські перевезення, вантажні перевезення і т.д. По-друге, запущено проект переходу на електронний розподіл вагонів і, по-третє, розпочато масштабне технічне оновлення рухомого складу.

Крім того, проблема закупівлі дешевого пального вирішується, відповідно до заяви Укрзалізниці, за допомогою ProZorro і у минулому році було зекономлено понад 500 млн грн. У 2017 році там мають намір оптимізувати закупівлі - вартість пального буде визначатися за формульним розрахунком з прив'язкою до показників інформаційних бюлетенів Platt's.

У частині покращення сервісу пасажирських перевезень повідомляється, що було передано понад 200 тис. нових комплектів білизни. Збільшено пропозицію місць у поїздах за рахунок відміни деяких видів броні. Повернуто на маршрут швидкісний поїзд Шкода. Розпочато оновлення пасажирського рухомого складу. Створено мобільну версію сайту придбання квитків booking.uz.gov.ua. Вперше до створення розкладу руху були залучені представники громадськості. Запущено перший міжнародний швидкісний поїзд Київ - Перемишль, а в новому графіку руху - 24 нові пасажирські поїзди.

Головним чинником у боротьбі з корупцією в Укрзалізниці вважають перебудову системи і зменшення впливу «людського фактору» - наприклад, перехід не електронний розподіл порожніх вагонів. Крім того, у минулому році, за данними УЗ, фахівцями Департаменту безпеки, створеного у березні 2016 року, проведено понад 70 службових перевірок, які охоплюють тендерні закупівлі та договірну роботу, майнові та земельні відносини, енергетику та електропостачання, локомотивне та пасажирське господарства, тощо. Загальна сума заподіяних збитків від корупційних дій склала понад 1 млрд грн.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-