Українка знялася в фешн-рекламі відомого бренду
Відповідний ролик опубліковано на офіційному каналі бренду Stella McCartney в YouTube.
"Українська модель Яна Годня разом з Бірджу Кос і Хуань Чжоу знялася в осінній кампанії Stella McCartney. В якості фону для зйомок було обрано імітацію гори сміття, зведену з такої нагоди сучасним швейцарським художником Урсом Фішером", - пише buro247.ua.
За словами одного з найпомітніших в модній індустрії борців за екологію, розумне споживання і права тварин Стелли Маккартні, такий вибір зйомки осінньої реклами не випадковий.
"Ідея цієї зйомки - показати нас самих, якими ми хочемо бути і яке наше ставлення до колективного майбутнього, - розповідає Стелла. - Ми самі створили собі закриті "маленькі світи", в яких живемо і які не мають нічого спільного з реальним життям і нашою планетою. Тому ми привезли на зйомку сміття".
Таким чином бренд знову звертає увагу фешіоніста на проблеми з екологією, потребу в ресайклінгу та екологічній моді.
Зазначається, що зйомки проходили на одному з полів Шотландії. У ролі фотографа - Харлі Вейр. Частиною кампанії стало двохвилинне відео, в якому моделі гуляють мальовничими околицями і декламують слова пісні австралійської реп-співачки Tkay Maidza, а потім потрапляють в центр екологічної катастрофи.