В Укрінформі презентували комунікаційну програму

В Укрінформі презентували комунікаційну програму "Крим - це Україна"

Укрінформ
У четвер в Укрінформі презентували комунікаційну кампанію "Крим - це Україна. 1096 днів опору російської окупації". Важливий акцент кампанії - Крим продовжує чинити опір російському режиму.

Про це на прес-конференції в агентстві сказала перший заступник міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова.

"Говорячи про третю річницю окупації Криму, ми говоримо не просто про факт окупації, а вважаємо за необхідне зробити в презентованій програмі  акцент на тому, що в Криму є опір, який триває три роки, що люди не коряться цій російській дійсності", - повідомила Джапарова.

За її словами, є багато форм ненасильницького опору режиму - від перегляду українських ЗМІ до відмови від російського громадянства і паспорта, без яких жити в Криму практично неможливо.

Як повідомила Джапарова, насамперед, комунікаційна програма розрахована на жителів Криму. Саме їм адресовані звернення представників українського уряду.

"Представники уряду - від прем’єра до міністрів - звертаються до кримчан і кажуть, чому важливо повернути Крим", - зазначила вона.

Крім того, підготовлено ролики на тему репресій, викрадання людей, а також історії незламних людей, таких як Балух або Ібрагімов.

"Ця частина кампанії розрахована на українців, щоб показувати їм, що в Криму триває опір, що не всі, як розповідає російська пропаганда, щасливі від російської дійсності", - розповіла Джапарова.

Ще одна складова кампанії - міжнародна. "Якщо брати міжнародний вимір, то ми несемо в світ ту ідею, що Україна сьогодні потребує допомоги, що без підтримки світу Україна не може впоратися з викликом агресора", - повідомила перший заступник міністра інформаційної політики, підкресливши, що "разом ми сила, і разом нам повертати Крим".

"Наша кампанія - про те, що Крим - це не локальна проблема, не окремий біль кримських татар або переселенців звідти. Це стосується кожного українця, бо без Криму немає сильної України, нема європейської України", - заявила Джапарова.

Вона повідомила, що в рамках комунікаційної кампанії до 26 лютого - Дня опору Криму - в Києві з'явиться понад 100 бордів та 100 сіті-лайтів із зображенням символів кримського опору окупації. Крім того, кожен регіон України планує виставити 50 сіті-лайтів і 40 бордів. Тільки в Херсонській області вже розміщено 10 сіті-лайтів і 10 бордів, два з яких — у Генічеську. 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-