На Чернігівщині в конкурсі стартапів переміг додаток з пошуку компаньйонів для дозвілля

На Чернігівщині в конкурсі стартапів переміг додаток з пошуку компаньйонів для дозвілля

Укрінформ
На Чернігівщині в "Конкурсі стартапів 2021" перемогу здобув проєкт створення платформи для тих, хто шукає товаришів для спільного дозвілля - пробіжки, прогулянки, походу на концерт тощо.

Про це кореспонденту Укрінформу повідомила директорка Агенції регіонального розвитку в Чернігівській області Юлія Дарницька.

"Перемогу в конкурсі здобув Олег Гончар, який презентував ідею створення мобільного застосунку "Yapidoo" - платформи для пошуку компаньйонів для спільного дозвілля: відвідування концерту, пробіжки, прогулянки містом тощо", - сказала вона.

За словами Дарницької, новизна проєкту полягає в тому, що такої вузькопрофільної платформи наразі не існує. На сьогодні цей продукт готовий на 90%. За перемогу в конкурсі Гончар отримав від агенції премію в розмірі 10 тис. грн.

Друге місце журі присудило вже діючому мобільному додатку Михайла Барбарича "Runeverywhere", який об’єднує бігунів по всьому світу.

Третє місце розділили два технічні стартапи: Олександра Литвина зі створення електротранспорту модульного типу та Олександра Бусела, який презентував ідею "Pumpkin selles" (використання нетипового способу переробки насіння з використанням експериментальних моделей апаратів та устаткувань).

Литвин, як пояснила Дарницька, вже втілює свій проєкт на базі Національного університету "Чернігівська політехніка". Він з колегами виготовляє електровелосипеди, байки і навіть розробив електричний катер. Новизна стартапу в тому, що серйозного виробництва такої продукції в Україні ще немає.

Бусел, додала директорка, теж втілює свій проєкт. На самостійно розробленому обладнанні він лущить насіння гарбуза і готується розширювати спектр переробки.

"Конкурс стартапів 2021" організувала Агенція регіонального розвитку Чернігівської області. На нього було подано 25 проєктів, у фінал потрапили 20. Приймалися стартапи, які перебувають на етапі розробки, та ті, що вже готові до комерціалізації (мають прикладне значення, можуть бути впроваджені у виробництво або застосовані в господарській діяльності). В агенції зазначають, що на фінальному етапі стартапери вперше мали можливість презентувати свої ідеї перед потенційними інвесторами.

Фото з відкритих джерел 

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-