МХП отримав відразу три нагороди щорічної премії HR-бренду

МХП отримав відразу три нагороди щорічної премії HR-бренду

PR
Укрінформ
У Києві відбулася кейс-конференція та церемонія нагородження Премії HR-бренд 2021. Учасники мали можливість відвідати подію у живому форматі та долучитися до онлайн-трансляції.

Про це Укрінформу повідомили в пресслужбі МХП.

Зазначається, що цього року проєкти номінантів премії були присвячені здобуткам компанії у різних напрямках: трансформація HR-функції, діджитальне робоче середовище, побудова систем мотивації та винагороди, нові підходи до онлайн-навчання та розвитку, залучення талантів і їх онбординг на дистанційці, трансформація корпоративної культури для підвищення ефективності бізнесу, робота зі студентами та талановитою молоддю, well-being проєкти, екологічна освіта та соціальна відповідальність компаній, благодійні проєкти та соціальне волонтерство тощо.

Компанія МХП також поділилася своїм досвідом та представила три проєкти.

Перший проєкт «Мобільний рекрутинг» представила старший бізнес-партнер з персоналу МХП Вінницького регіону Ганна Євшель.

«Ми стали першою українською компанією, яка запустила рекрутмент-мобіль для проведення виїзних інтерв’ю з потенційними кандидатами у регіонах», - зазначила Ганна під час виступу.

Також спікерка додала, що рекрутмент-мобіль продовжує й надалі курсувати в регіонах присутності МХП і є робочим інструментом з масового підбору персоналу, який компанія масштабувала на всі активи МХП.

Про наступний проєкт - офіс мрії компанії MHP Dream House - розповіла радниця директора з організаційної ефективності та управління персоналом МХП Олена Бойченко.

«Ми створили умови робочого простору для персоналу й проявили максимальну турботу про наших співробітників. Й коли більшість компаній почали уникати роботи в офісах та йшли на віддалену роботу - ми інвестували в офіс мрії для нашого персоналу, зробивши його безпечним, навіть у період пандемії, інноваційним та комфортним місцем, в якому хочеться працювати з максимальною продуктивністю, що підтверджено результатами опитування працівників. Високі стандарти якості нашої продукції напряму пов’язані з високими стандартами відношення до персоналу», - прокоментувала Олена.

Третім проєктом MHP Leaders Hub поділилася керівник управління оцінки та розвитку персоналу МХП Анастасія Громова.

Вона нагадала, що МХП змінюється - трансформується із сировинної компанії в кулінарну, а також в компанії розпочали найбільшу цифрову трансформацію в Східній Європі. Для того, аби ці трансформації відбулися, потрібні не лише зміни в процесах, але й самі люди мають бути готовими до цих змін та драйвити їх.

«Ми створили не просто навчальну програму, спрямовану на розвиток кадрового резерву, а прикладний інструмент для визначення найбільш потенційних співробітників та їх зростання в компанії. Цей проєкт допоміг створити круті ідеї, проєкти, ініціативи, які вже впровадили або ж впроваджують їх у життя», - поділилася Анастасія.

Читайте також: Bocuse d’Or: МХП підтримує найпрестижніший міжнародний конкурс шеф-кухарів

В результаті, проєкт «Мобільний рекрутинг»  отримав відразу дві нагороди в номінаціях «Нестандартний рекрутинг» та «Регіон», де були представлені програми, запроваджені в різних регіонах країни. А проєкт MHP Leaders Hub став переможцем в номінації «Краща програма розвитку лідерів».

Повідомляється також, що премія HR-бренд проходить вже одинадцятий рік поспіль. Організаторам вдалося зібрати найбільш успішні проєкти в галузі управління персоналом, їх було представлено понад 55 актуальними HR-кейсами від провідних компаній України.

 Фото: МХП

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-