Сейм Латвії ухвалив закон про укріплення лінії оборони на східному кордоні

Сейм Латвії ухвалив закон про укріплення лінії оборони на східному кордоні

Укрінформ
Латвійський парламент ухвалив закон про створення протимобільної інфраструктури, який розроблений, щоб полегшити створення Балтійської лінії оборони.

Про це повідомляє LSM, передає Укрінформ.

За ухвалення закону проголосували 75 депутатів, проти — 12.

Закон передбачає особливий порядок зміцнення східного кордону Латвії. Він застосовуватиметься до оперативної реалізації протимобільних заходів в Алуксненському, Аугшдаугавському, Балвському, Краславському, Лудзенському та Смілтенському краях на загальній території площею близько 2000 гектарів. Приблизно половина цієї території є власністю держави та самоврядувань. Нерухомість приватних осіб відчужуватиметься за компенсацію.

Серед протимобільних заходів згадані будівництво протитанкових ровів, розміщення перешкод, облаштування сховищ інженерно-технічних матеріалів та інші технічні рішення для ускладнення пересування ймовірного противника.

Документ не передбачає відчуження жодного будинку чи іншої будівлі, але передбачає відчуження окремих земельних ділянок поблизу сухопутного кордону, де буде розміщена необхідна для Національних збройних сил та сил НАТО протимобільна інфраструктура.

«Закон потрібен, щоб були правила, як забезпечити безпеку нашої держави та мешканців. Зміцнення кордону означає, що ми захищаємо державу з першого сантиметра. Ми захищаємо Латвію, захищаємо Латгалію, і ми робимо це разом із союзниками», — підкреслив міністр оборони Андріс Спрудс на початку розгляду законопроєкту.

Читайте також: Литва продовжила закриття частини повітряного простору на кордоні з Білоруссю

Цього року на військове зміцнення східного кордону Латвії виділено 45 мільйонів євро.

Як повідомляв Укрінформ, торік міністри оборони Латвії, Литви та Естонії підписали угоду про створення Балтійської лінії оборони для зміцнення східного кордону країн Балтії та НАТО.

Балтійська лінія оборони будуватиметься скоординовано, але кожна країна робитиме це за рахунок власних бюджетних коштів. Угода країн Балтії не передбачає, що всі країни почнуть або завершать будівництво цієї лінії синхронно.

Фото: Māris Justs

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-