Туреччина будує сухопутний маршрут між Китаєм і Європою, що витіснить РФ з євразійського ринку - розвідка

Туреччина будує сухопутний маршрут між Китаєм і Європою, що витіснить РФ з євразійського ринку - розвідка

Укрінформ
Туреччина розпочала будівництво 224-кілометрової залізничної лінії "Карс – Игдир - Аралик - Ділуджу".

Він стане частиною Зангезурського коридору та інтегрує країну в "Середній коридор" - альтернативний сухопутний маршрут між Китаєм і Європою в обхід Росії. Як передає Укрінформ, про це повідомила Служба зовнішньої розвідки України.

Вартість проєкту оцінюється у 2,8 млрд дол., завершення очікується до 2029 року. Потужність залізниці - до 15 млн т вантажів і 5,5 млн пасажирів щорічно. Будівництво включає 5 тунелів завдовжки 20 км, три віадуки та десятки мостів.

Таким чином, зауважили у СЗРУ, Анкара закріплює роль ключового транзитного коридору між Азією та Європою. Лінія напряму з’єднає Туреччину з Нахічеванню через Азербайджан, що посилить економічну інтеграцію Кавказу й Центральної Азії.

Читайте також: Україна зможе замістити дизпальне зі Словаччини - експерт

Проєкт, який створить до 15 тис. робочих місць і може підняти ВВП східної Анатолії на 5–7 %, здатен скоротити час доставки товарів з Азії до Європи на 10–15 днів. Найважливіше – він витісняє вантажопотоки з російських та іранських маршрутів, підриваючи позиції Москви на євразійському транспортному ринку.

Як повідомляв Укрінформ, У Російській Федерації цьогорічний урожай став найгіршим за понад 17 років, унаслідок чого вона може втратити статус найбільшого у світі аграрного експортера.

Фото ілюстративне: unsplash 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-