Перевізники Європи вирішують, як діяти на ринку після Brexit

Перевізники Європи вирішують, як діяти на ринку після Brexit

Фото, відео
Укрінформ
У Гаазі відбулося засідання Робочої групи з автомобільного транспорту Міжнародного транспортного форуму (МТФ).

На засіданні обговорювали розвиток доступу до ринку вантажних транспортних операцій автомобілями на Европейському спільному просторі та можливі сценарії у зв'язку з Brexit, про це кореспонденту Укрінформу під час засідання робочої групи розповів начальник управління транспортних перевезень Українського державного підприємства “Укрінтеравтосервіс" В’ячеслав Галас.

“Сьогоднішня зустріч, в першу чергу, була інспірована подіями навколо Brexit і того, що буде з Європою і ринком транспортних операцій в Європі після Brexit, в разі так званого “no deal Brexit”, в разі виходу Великої Британії з Євросоюзу без домовленостей щодо доступу до ринків. Це було, напевно, головним поштовхом для проведення сьогоднішнього засідання. Перша частина роботи щодо Brexit виконана і знайдено умови забезпечення Європи і України, як партнера Європи, щодо доступу до ринку Великої Британії та Ірландії у разі відсутності домовленості під час виходу з Європейського Союзу. Хоча, й затвердження цього рішення перенесено на рівень міністрів в травні", - розповів Галас.

Читайте також: Мей може відмовитися від спроб провести Brexit найближчим часом

Другим питанням стало, надважливе для України, збільшення обсягів дозволів ЄКМТ для українських перевізників на наступний рік. "Маємо надію, що ми здобудемо тут покращені умови для українських перевізників і на наступній зустрічі міністрів, яка відбудеться в травні в Лейпцигу, ці рішення будуть затверджені, як-от суттєве збільшення частки дозволів категорії Євро-6”, - зазначив Галас.

За його словами, участь представників України в засіданнях робочої групи з автомобільного транспорту має велике значення для українських перевізників. За останні роки результат вже є наявним.

“Україна запустила механізм державного контролю за використанням дозволів ЄКМТ та оцінку їх ефективності, збільшила ефективність використання дозволів на 12%, за період у три роки. Ми ефективніше використовуємо самі дозволи, таким чином збільшуємо присутність українських перевізників на ринку Европи - це раз. А друге, - в рамках МТФ є ще одна група - група з розвитку електронного обміну інформацією, де зараз, разом з нашою участю, розроблено програму консолідації інформації щодо усіх дозволів в автоматичному режимі”, - повідомив Галас.

Він також зазначив, що відповідно до постанови Кабінету міністрів, відповідальним за відносини з Міжнародним транспортним форумом є Міністерство інфраструктури, але без допомоги Міністерства закордонних справ та без допомоги профільної асоціації (Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України - АсМАП України) ця робота не можлива.

"Тому, допомога МЗС, насамперед, нам необхідна зараз через те, що є кілька країн, позиції яких можливо змінити в рамках роботи в дипкорпусі, і ми будемо звертатися до МЗС, щоб ми спільним фронтом "дотиснули" наших колег для ухвалення потрібного рішення для України”, - сказав Галас.

Як повідомлялося, система багатосторонньої квоти ЄКМТ (Європейська конференція міністрів транспорту) - це складова частина Міжнародного транспортного форуму (МТФ), яка об'єднує 43 країни-члени з метою забезпечення спрощеного доступу на ринки міжнародного комерційного вантажного дорожнього транспорту. Цей інструмент забезпечує до 30% всього проникнення українськими перевізниками на ринок послуг міжнародного автомобільного вантажного транспорту Европи.

Фото та відео Ірини Драбок

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-