Стало відомо, скільки РФ витратила на рекламу Brexit

Стало відомо, скільки РФ витратила на рекламу Brexit

Укрінформ
Російські оперативники розмістили три реклами на Facebook напередодні британського референдуму про членство в ЄС, витративши всього 97 центів, щоб підняти питання міграції.

Про це заявили у компанії Facebook, передає Reuters.

Як відомо, британський парламентський комітет звернувся до компанії Facebook із запитом щодо інформації про діяльність пов’язаних з РФ проплачених облікових записів.

Facebook вже направив свої висновки комісії, яка вивчає, яким чином агітація у соцмережах впливає на політику у Британії. У компанії заявили, що досліджували наявність профілів або сторінок, пов'язаних із прокремлівською організацією "Internet Research Agency" (IRA), які б проплачували рекламу у період референдуму.

Читайте також: Мей назвала ціну Brexit

Як відомо, IRA - російська організація, в якій, на думку дослідників, працюють сотні людей для просування прокремлівського контенту в соціальних медіа.

"Ми визначили, що ці облікові записи, пов'язані з IRA, витратили невелику суму грошей (0,97 долара США) на рекламні оголошення для британської аудиторії за цей час", - заявили у компанії.

Читайте також: Brexit: Лондон просить два роки перехідного періоду, ЄС висунув умови

Повідомляється, що ця сума була витрачена на три реклами, кожна з яких також була направлена на американську аудиторію та стосується питань міграції, а не референдуму про вихід з ЄС.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-