Вибори у США: Facebook “допоможе” конгресу розкрити дані про рекламу Росії

Вибори у США: Facebook “допоможе” конгресу розкрити дані про рекламу Росії

Укрінформ
Операційний директор Facebook Шеріл Сендберг заявила в четвер, що вона "абсолютно" погоджується з рішенням оприлюднити інформацію про 3 тис. проплачених росіянами оголошень політичного характеру на платформі цієї соціальної мережі. 

Про це представник керівництва Facebook розповіла під час інтерв'ю медіа-компанії Axios

"Це все трапилось на нашій платформі під час цих виборів, чого не мало статися. Ми знаємо, що ми зобов'язані робити все можливе, щоб запобігти такому зловживанню", - підкреслила представник компанії Facebook.

При цьому вона зауважила, що вважає "абсолютно необхідним" оприлюднити інформацію про цю рекламу. "Якщо вони (в Конгресі – ред.) приймуть рішення оприлюднити цю інформацію, ми допоможемо їм у цьому", - підкреслила вона.

Крім того, Сендберг визнала, що Facebook заблокувала акаунти 470 користувачів, які поширювали цю рекламу, не через зміст проплачених оголошень, а через те, що облікові записи були фальшивими. Вона також заявила, що Facebook планує розкрити дані, проти кого була спрямована проплачена політична реклама. 

Сендберг зауважила, що її компанія надасть сприяння розслідуванню, яке проводиться на рівні комітетів американського Конгресу. "На нашу думку, важливо, щоб вони (в Конгерсі – ред.) усвідомили повний вимір ситуації та пояснили це доступно американській спільноті", - пояснила Сендберг. 

Читайте також: У США конгресмени опублікують "проросійську рекламу" з Facebook

Вона принесла вибачення за розміщення Кремлем політично спрямованих оголошень на платформі Facebook, зауваживши водночас, що компанія працює над реформуванням рекламної політики, прагнучи встановити "новий стандарт" у прозорості.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-