Румунія відмовила "рупору Кремля" РТР у ліцензії

Румунія відмовила "рупору Кремля" РТР у ліцензії

815
Ukrinform
Румунська Національна рада з телебачення і радіо відмовила у видачі ліцензії на мовлення на території країни російському телеканалу РТР.

За це рішення проголосували усі дев'ять присутніх на засіданні членів Ради, повідомляє власний кореспондент Укрінформу.

"Існує небезпека того, що цей телеканал подаватиме неправдиву інформацію про Європейський Союз і США. Йдеться, передусім, про проросійські пропагандистські матеріали, про так званих fake news", - відзначив член Національної ради з телебачення і радіо Румунії Валентин Жукан.

Його колега з Національної ради Дорина Руссу нагадала присутнім, що аналогічний телеканал, який здійснює мовлення на території Республіки Молдова, неодноразово був оштрафований за необ'єктивне висвітлення подій, у тому числі подій, що відбуваються в Україні, а також за проведення російської і антиєвропейської пропаганди.

Читайте також: Литва прикрила мовлення російського ТВЦі за підбурювання до війни

Керівники телеканалу, у свою чергу, мають намір опротестувати рішення Ради.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-