У Місії України прокоментували трансляцію RT в телемережі ООН

1996
Ukrinform
Російський пропагандистський телеканал Russia Today цього тижня заявив про початок своєї трансляції у внутрішній мережі штаб-квартири ООН у Нью-Йорку. Росіяни намагаються зробити з цього показове досягнення. Втім, на практиці це навряд чи принесе їм додаткову користь.

Так прокоментували Укрінформу заяву RT в Постійному представництві України при ООН.

"Тут, швидше за все, йдеться про іміджеві мотиви, аби підкреслити, що канал є настільки "серйозним ресурсом", що навіть потрапив у телемережу ООН. Проте дипломатична спільнота може легко відокремити пропаганду від журналістики", - зауважив у коментарі агентству речник Постійного представництва України при ООН Олег Ніколенко.

Він підкреслив, що достовірність фактів і об'єктивність для цивілізованих країн-членів ООН – це не просто слова. "У таких умовах шанси RT завоювати глядача в самій Організації відсутні", - додав він.

Тому, продовжив український дипломат, не варто переоцінювати значущість цієї події. Він пояснив, що в ООН існує своя внутрішня інформаційна мережа, яка, здебільшого, забезпечує перегляд подій, недоступних для широкого загалу на порталі http://webtv.un.org/. Ця мережа є корисною, наприклад, для акредитованих при Організації журналістів, які можуть використовувати ці матеріали для висвітлення подій в ООН.

Там також є можливість перегляду міжнародних каналів новин (зараз їх менше десяти). Проте, наскільки в цьому є практична користь, сказати складно, адже при бажанні всі їх можна переглядати у вільному доступі.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-