Промоція Чорнобиля не може полягати в атракціонах – Держтуризм

Промоція Чорнобиля не може полягати в атракціонах – Держтуризм

Укрінформ
Промоція Чорнобильської зони відчуження має бути в єдиному стилі й не може полягати в атракціонах.

Про це сказала голова Державного агентства розвитку туризму Мар’яна Олеськів у інтерв'ю Цензор.НЕТ, передає Укрінформ.

"Промоція Чорнобиля має бути в єдиному стилі, навіть якщо ідеться про виставкові стенди. Вона не може полягати в атракціонах і бути тим, що відлякуватиме від України інших відвідувачів. Тому що є туристи, які їдуть до Львова, Трускавця чи Одеси сім’ями. І, якщо ми таким людям робитимемо занадто агресивну промоцію турів у Чорнобиль із символами радіації, то такий тип туриста це радше відлякає", – сказала Олеськів.

Вона зазначила, що потрібно приваблювати різні категорії відвідувачів, а не відлякувати їх.

"Є місто Чорнобиль, яке розташоване від самої Прип’яті на значній відстані. Там навіть рівень радіації на рівні Києва. У Чорнобилі є сильний музей, присвячений ліквідаторам", – сказала Олеськів.

Читайте також: Держтуризм: 90% туристів у Чорнобилі – іноземці

За її словами, у музеї експонується книга записів з дня катастрофи і посвідчення ліквідатора під кількашаровим захистом, яке досі забруднене радіацією. Голова Держтуризму зазначила, що також є церква і частина хаток ще старого Чорнобиля, і це місце також має право на те, щоб бути музеєфікованим і приваблювати аудиторію, яка не хоче йти в ту частину, де вища радіація, але хоче ознайомитися з історією.

Як повідомлялося, у понеділок, 26 квітня, – 35-ті роковини Чорнобильської катастрофи. Цього дня у 1986 році на ЧАЕС сталася техногенна екологічно-гуманітарна катастрофа, спричинена двома тепловими вибухами і подальшим руйнуванням четвертого енергоблоку. Катастрофа вважається найбільшою за всю історію ядерної енергетики як за кількістю загиблих і постраждалих від її наслідків людей, так і за економічними збитками.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-