УЗ доповнить систему інтернет-продажу квитків "списком очікування"
Про це розповів начальник департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення "Укрзалізниця" Олександр Красноштан, повідомляється на сайті Delo.ua.
"Ми розробляємо систему waiting list (список очікування — ред.). Пасажир зможе зареєструватися і обрати один або декілька потягів, які йому підходять і на які немає квитків. І тоді, коли з'явиться вільний квиток (хтось передумав їхати і здав свій квиток), то він не потрапить в загальну систему продажу, а спочатку проходить через "решето" waiting list. Якщо квиток "не знайшов" свого покупця в waiting list, тоді він піде в загальний продаж", — розповів Красноштан.
Суть системи в тому, що клієнт може зареєструватися в waiting list, обрати потяг, на який квитки вже розкуплено або заброньовано. Якщо у продажу з'явиться вільний квиток, пасажиру в цій системі прийде відповідне повідомлення. При цьому користувачі waiting list отримають першочергове право придбання дефіцитного квитка.
Проте Красноштан не повідомив, коли саме систему зможуть ввести в роботу, зазначивши, що доки про терміни сказати складно.
Він уточнив, що така система остаточно закриє питання з перекупниками, хоча за цей рік було зафіксовано тільки один такий випадок.
"Дуже багато говорять, що квитки купують перекупники. Я завжди прошу, щоб мені принесли квиток, куплений через перекупника. Тоді я зможу подивитися, яку схему він використовує і чи є причетність співробітників "Укрзалізниці" до перекуповування квитків. Поки був тільки один випадок, коли мені принесли куплений у перекупника квиток. Звичайно, покупцю було відшкодовано суму квитка", — зазначив Красноштан.
Він повідомив, що відомство «Укрзалізниці» провело розслідування за даним випадком.
Красноштан також розповів, що на сьогодні проблеми з купівлею квитків онлайн виникають через величезну кількість чат-ботів.
"Зараз діє більш проблемна для нас програма — чат-боти. Такі боти навантажують нашу систему. Онлайн-система продажу квитків малопотужна, чат-боти постійно роблять запит про наявність квитків. І виходить так, що система активно шукає квитки, йдуть масові запити (особливо в пікові періоди перевезень), і система просто не витримує. Ще влітку букінг УЗ кілька разів "лягав" — це якраз результат масової роботи чат-ботів", — резюмував він.