УЗ доповнить систему інтернет-продажу квитків "списком очікування"

УЗ доповнить систему інтернет-продажу квитків "списком очікування"

1041
Ukrinform
ПАТ "Укрзалізниця" розробляє систему, за допомогою якої пасажири зможуть отримувати повідомлення про появу квитків на потяги, на які раніше не було вільних місць.

Про це розповів начальник департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення "Укрзалізниця" Олександр Красноштан, повідомляється на сайті Delo.ua.

"Ми розробляємо систему waiting list (список очікування — ред.). Пасажир зможе зареєструватися і обрати один або декілька потягів, які йому підходять і на які немає квитків. І тоді, коли з'явиться вільний квиток (хтось передумав їхати і здав свій квиток), то він не потрапить в загальну систему продажу, а спочатку проходить через "решето" waiting list. Якщо квиток "не знайшов" свого покупця в waiting list, тоді він піде в загальний продаж", — розповів Красноштан.

Суть системи в тому, що клієнт може зареєструватися в waiting list, обрати потяг, на який квитки вже розкуплено або заброньовано. Якщо у продажу з'явиться вільний квиток, пасажиру в цій системі прийде відповідне повідомлення. При цьому користувачі waiting list отримають першочергове право придбання дефіцитного квитка.

Проте Красноштан не повідомив, коли саме систему зможуть ввести в роботу, зазначивши, що доки про терміни сказати складно.

Він уточнив, що така система остаточно закриє питання з перекупниками, хоча за цей рік було зафіксовано тільки один такий випадок.

Читайте також: УЗ обіцяє звільнити провідницю і начальника поїзда, які виштовхали пасажира з е-квитком

"Дуже багато говорять, що квитки купують перекупники. Я завжди прошу, щоб мені принесли квиток, куплений через перекупника. Тоді я зможу подивитися, яку схему він використовує і чи є причетність співробітників "Укрзалізниці" до перекуповування квитків. Поки був тільки один випадок, коли мені принесли куплений у перекупника квиток. Звичайно, покупцю було відшкодовано суму квитка", — зазначив Красноштан.

Він повідомив, що відомство «Укрзалізниці» провело розслідування за даним випадком.

Красноштан також розповів, що на сьогодні проблеми з купівлею квитків онлайн виникають через величезну кількість чат-ботів.

"Зараз діє більш проблемна для нас програма — чат-боти. Такі боти навантажують нашу систему. Онлайн-система продажу квитків малопотужна, чат-боти постійно роблять запит про наявність квитків. І виходить так, що система активно шукає квитки, йдуть масові запити (особливо в пікові періоди перевезень), і система просто не витримує. Ще влітку букінг УЗ кілька разів "лягав" — це якраз результат масової роботи чат-ботів", — резюмував він.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>