Урядова «гаряча лінія» допомагає зігрітися українцям

Урядова «гаряча лінія» допомагає зігрітися українцям

Укрінформ
Звернення громадян на урядову телефонну «гарячу лінію» щодо фактів обмороження людей перебувають на особливому контролі уряду

Звернення громадян на урядову телефонну «гарячу лінію» щодо фактів обмороження людей перебувають на особливому контролі уряду.

Про це УКРІНФОРМу повідомили в Урядовому контактному центрі, який приймає звернення громадян на урядову «гарячу лінію» за номером 0-800-507-309.

«Минулого тижня особливу увагу було приділено зверненням, що стосуються обмороження людей. Завдяки оперативному реагуванню усім заявникам було надано невідкладну допомогу. Так, зокрема, допомогу отримала жінка з Київської області, яка постраждала від обмороження. Завдяки її зверненню на урядову телефонну «гарячу лінію» в результаті оперативного реагування Центру та Київської облдержадміністрації громадянку було госпіталізовано», - зазначили в УКЦ.

За інформацією Центру, позитивно також було вирішено проблему мешканки Запоріжжя, яка просила допомогти її чоловіку вибратися зі снігової пастки. Він потрапив у сніговий полон на автомобілі на дорозі сполученням село Смирнове - смт Чернігівка Запорізької області і тривалий час залишався без їжі й води. Рятувальники зі служби МНС, за словами жінки, сказали їй, що «техніка не має достатньої потужності, щоб дістатися місця пригоди». Чоловіка заявниці було визволено зі снігового полону завдяки оперативному реагуванню та співпраці Центру із Запорізькою облдержадміністрацією.

Водночас через похолодання актуальними минулого тижня для громадян залишалися проблеми комунального господарства. Порівняно з попереднім тижнем кількість звернень зросла з 1285 до 1592. Заявники продовжують скаржитися на відсутність або неналежний рівень теплопостачання. Протягом тижня отримано 511 скарг на відсутність опалення та неякісне теплопостачання у житлових будинках від мешканців 18 регіонів України.

Проблема теплозабезпечення актуальна і в закладах охорони здоров'я. Зокрема, на «гарячу лінію» надійшли скарги на відсутність опалення у Кіровоградській міській поліклініці та недостатній рівень теплопостачання в Українській алергологічній лікарні Тячівського району в Закарпатській області (середня температура становить 10°С), міській лікарні Павлограда Дніпропетровської області (5°С) та інших медичних установах. Подібна ситуація склалася і в низці освітніх закладів. Громадяни скаржилися на неналежний температурний режим в одному з дитсадків Севастополя (6°С) та Вінниці (8°С), у школах Львова (9°С), Макіївки Донецької області (4°С) та в кількох навчальних закладах інших регіонів.

Кілька пропозицій на урядову «гарячу лінію» надійшло щодо встановлення пунктів обігріву для безпритульних, зокрема, на житловому масиві Відрадний по вулиці Героїв Севастополя у Солом'янському районі Києва та в Євпаторії.

Загалом проблеми, що порушувалися у зверненнях, стосувалися переважно комунального господарства, соцзахисту населення, пенсійного забезпечення, функціонування мереж зв'язку, правосуддя, земельних відносин, виплати заробітної плати, діяльності службових осіб, благоустрою та будівництва, охорони здоров'я, транспортного обслуговування тощо.

За період з 30 січня по 5 лютого на «гарячу лінію» надійшло 9523 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Органи виконавчої влади опрацювали 4212 звернень: 4 тис. звернень розглянуто по суті порушених питань з наданням Центру електронних копій відповідей заявникам, з них 437 вирішено позитивно.

Урядова телефонна «гаряча лінія» працює з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години (в суботу - з 8 до 19 години), крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-