Київстар запустив новий сервіс Starinfo у своїх магазинах

Київстар запустив новий сервіс Starinfo у своїх магазинах

Укрінформ
Національний телеком-оператор Київстар разом зі стартапом WInfoSpot запустив новий сервіс Starinfo, завдяки якому клієнти можуть отримувати інформацію про послуги оператора у конкретному фірмовому магазині мережі.

Про це Укрінформу повідомили в прес-службі компанії.

«Національний телеком-оператор Київстар разом зі стартапом WInfoSpot запустив новий інформаційний сервіс у фірмових магазинах. Тепер клієнти Київстар можуть отримати інформацію про послуги оператора у конкретному магазині, підключившись на смартфоні до безкоштовної Wi-Fi мережі Starinfo”, - зазначається в повідомленні.

Як розповіли в Київстар, завдяки Starinfo відвідувачі можуть швидко отримати інформацію про актуальні акції оператора, про індивідуальні пропозиції абонентам, враховуючи їх профіль використання телеком-послуг оператора, відповіді на найрозповсюдженіші питання абонентів, а також інформацію про переваги контрактного обслуговування, як перейти на контрактні тарифи та багато іншого.

Читайте також: Контрактні тарифи Київстар тепер можна підключити ще у 900 магазинах

Starinfo працює вже у 200 фірмових магазинах Київстар. У березні 2019, коли послуга працювала в тестовому режимі, новим сервісом скористалось понад 20 тисяч клієнтів.

Стартап WInfoSpot, разом з яким реалізовано сервіс Starinfo, – фіналіст телеком-акселератора від Київстар та RadarTech. WInfoSpot пропонує рішення, що робить безкоштовну точку доступу до Wi-Fi персоналізованим інформаційним інструментом. Одразу після підключення до мережі на екрани смартфонів виводиться корисна для клієнтів інформація. Сервіс не потребує встановлення застосунків або реєстрації. Контент у ньому можна персоналізувати для кожного магазину або, навіть, для окремого клієнта, розповіли в компанії.

«Тепер нашим клієнтам не треба чекати у черзі, щоб отримати відповіді на популярні питання. Співпраця з WInfoSpot – один із кроків на шляху діджиталізації клієнтського досвіду. Це важлива частина стратегії розвитку рітейлу Київстар, яка допоможе зробити обслуговування клієнтів ще кращим. І вже зараз ми бачимо зростання продажів та доходів завдяки партнерству з WInfoSpot», - прокоментувала нововведення директор з роздрібних продажів Київстар Ольга Смисльонова.  Сьогодні рітейл-мережа Київстар налічує 450 фірмових магазинів у 230 населених пунктах.

 Інфографіка: Київстар

Фото з відкритих джерел

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-