Рятівна капсула для пасажирів літака - у Франції зацікавилися винаходом українця
Зокрема, популярне регіональне видання Ouest-France надрукувало замітку про українську розробку у рубриці «Незвичайне за день».
«Кабіна літака, що відстрілюється у випадку аварії. Чи буде це зроблено в один прекрасний день? Гарне запитання! Український інженер Володимир Миколайович Tatarеnko (Татаренко – коректна транслітерація) провів три роки, працюючи над цим проектом: літак зі змінною кабіною, яка допомогла би у випадку надзвичайного стану у польоті м’яко приземлитися на землю і навіть на воду завдяки парашутам та надувному плотові», - пише французьке видання.
Крім того, ще однією перевагою винаходу, крім порятунку екіпажу та пасажирів повітряного судна, видання вказує на скорочення часу для переміщення транзитних пасажирів з одного рейсу на інший. «Просте переміщення кабіни з одного літака на інший, не потребує їх персональної висадки», - зазначає видання.
Раніше повідомлялося, що торік наприкінці жовтня у співтоваристві Street FX Motorsport & Graphics з'явилося відео з демонстрацією системи порятунку пасажирів при аварії літака
Нині відеоролик переглянули 17 млн осіб. Система порятунку пасажирів, яка фігурує в цьому відео, розроблена київським авіаційним інженером. Вона може забезпечити практично гарантований порятунок всіх пасажирів та екіпажу у випадку авіакатастрофи в повітрі, під час злету або приземлення.
Загалом система детально описана в статті інженера в журналі «Винахідник і раціоналізатор», де також опубліковані креслення різних варіантів капсул.
Вона кріпиться до фюзеляжу роз'ємними кріпленнями, всі з'єднання літака з капсулою (електричні, трубопровідні і т.д.) також можуть розмикатися (наприклад, силові кабелі - за допомогою рознімних муфт). Капсула спускається на системі парашутів, може приводнюватися на надувний пліт або ж приземлятися на амортизуючу платформу. Швидкість польоту капсули становить 8-9 м/с, в конструкції передбачений датчик, який визначає відстань до поверхні. Коли відстань скорочується, включаються двигуни, вони гальмують контейнер - в результаті він приземляється з нульовою швидкістю.