Українські марки продаватимуть на п'яти різних майданчиках

Українські марки продаватимуть на п'яти різних майданчиках

Укрінформ
Українські марки будуть продаватися на пʼяти різних майданчиках, зокрема, міжнародних.

Про це сказав генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський під час брифінгу на тему: “Відновлення інфраструктури та робота пошти на деокупованих територіях” в Медіацентрі Україна — Укрінформ.

«Сьогодні марка України стала ще одним символом нашої боротьби, відомим в усьому світі. Наступного тижня плануємо випустити другу марку із серії про корабель - «Рускій воєнний корабль - всьо», якраз до сороковин знищення відомого усім крейсера «Москва». Плануємо таким чином відсвяткувати цю подію. Марка випущена у кількості 5 млн примірників, думаю, вистачить усім», - сказав Смілянський.

Читайте також: Укрпошта у червні збереже тарифи на внутрішні пересилання - Смілянський

За його словами, з огляду на попередні тактичні невдачі з продажем славнозвісної марки першого випуску, наступна продаватиметься на пʼяти різних майданчиках, у тому числі міжнародних.

Далі укрпошта працюватиме над випуском марки, присвяченій переможцю музичного конкурсу «Євробачення-2022» - українському гурту Kalush Orchestra.

«Тут є певні нюанси з авторським правом», - зазначив очільник Укрпошти.

Він додав, що до кінця цього тижня закінчується голосування про зміст наступної тематичної марки.

«Сьогодні вже більше 800 тис.голосів віддано загалом за пʼять варіантів - маркам «Героям - слава», присвяченій ЗСУ, «Москва палає», «Пес Патрон», «Червона калина» та «Добрий вечір, ми з України».

«Я впевнений, нова марка стане новим символом нашої боротьби і незламної волі. Далі плануємо марки, присвячені людям-героям війни та нашим містам-героям. Загалом планів багато. Розумуємо, що марка стала потужним символом, тому з обережністю ставимося до того, що на ній буде зображено», - резюмував Смілянський.

Як повідомлялося раніше, Укрпошта 12 квітня ввела в обіг першу українську поштову марку в умовах воєнного стану «Русскій воєнний корабль, іді…!». У конкурсі на дизайн марки, який було оголошено 1 березня, взяли участь майже 500 художників. Переможцем народного голосування став ескіз українського художника Бориса Гроха.

Читайте також: Укрпошта доставила пенсії на тимчасово непідконтрольні території Запоріжжя та Херсонщини

13 квітня українські військові поцілили у російський крейсер «Москва» з протикорабельної ракетної системи «Нептун», завдавши йому серйозних пошкоджень. Згодом у росії підтвердили, що крейсер «Москва» затонув під час буксирування у порт.

Нині марка завойовує світ та служить засобом збору благодійної допомоги ЗСУ, акумулюючи мільйонні благодійні внески.

Зокрема, повідомлялося, що АТ «Укрпошта» разом з ДП «Prozorro.Продажі» проведуть низку благодійних аукціонів з продажу марок та конвертів «Русскій воєнний корабль, іді … !».

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-