Як і де виправити помилки в COVID-сертифікаті - роз’яснення Нацслужби здоров’я

Як і де виправити помилки в COVID-сертифікаті - роз’яснення Нацслужби здоров’я

Укрінформ
Дані про вакцинацію проти COVID-19 може виправити в записі лише лікар, який проводив щеплення.

Як передає Укрінформ, про це Національна служба здоров'я України повідомляє в Телеграмі.

COVID-сертифікат може не згенеруватися, якщо в електронній системі в записі пацієнта про вакцинацію є помилка — неправильно вказані особисті дані, назва або партія вакцини тощо. За таких обставин необхідно звернутися до пункту, у якому пацієнту робили щеплення.

"Внести чи виправити дані про вакцинацію має повноваження лише той лікар, який проводив щеплення. Інші лікарі, сам пацієнт чи НСЗУ не мають такої технічної можливості. Таке обмеження необхідне для захисту пацієнта, адже якщо хтось випадково видалить дані пацієнта в електронній системі, відновити їх буде неможливо", - пояснюють у Нацслужбі.

Читайте також: Як отримати COVID-сертифікат, коли вакцинувався за кордоном – роз’яснення МОЗ

У разі проведення вакцинації сімейним лікарем в амбулаторії, для внесення чи виправлення даних про вакцинацію звертатися потрібно до нього. Якщо щеплення було отримане в пункті масової вакцинації - до лікаря, який вносив дані в систему. Його прізвище та місце роботи вказані в пам’ятці про щеплення.

Для внесення чи виправлення даних про вакцинацію потрібно мати із собою паспорт громадянина України та ідентифікаційний код.

Як повідомляв Укрінформ, сертифікат про вакцинацію можна отримати в застосунку “Дія” без підтвердження через Photo ID.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-