Українці частіше дивляться YouTube, ніж телебачення

Українці частіше дивляться YouTube, ніж телебачення

Дослідження
Укрінформ
Майже половина українців на сьогодні користується скопійованою музикою, тобто скачаною з будь-якого пристрою та ресурсу без оплати, а також частіше дивиться YouTube, ніж телебачення.

Про це свідчать результати дослідження, презентовані в Укрінформі під час пресконференції на тему «Економічно обґрунтовані розрахунки рівня зборів при приватному копіюванні та репрографії з урахуванням фактичного скачування контенту українським споживачем».

«Під час дослідження звичок та уподобань щодо користування аудіо, відео та паперового копіювання опитано тисячу жінок та чоловіків від 18 до 60 років. Усі вони мешкають в містах з населенням 50 тисяч жителів та більше», - розповіла директор і засновник дослідницької компанії Gradus Research Євгенія Близнюк.

Читайте також: Високий рівень медіаграмотності мають лише 8% громадян України

За її словами, на сьогодні 42% респондентів споживають скопійований музичний контент, тобто скачаний з будь-якого пристрою та ресурсу без оплати. 24% опитаних користуються музикою, отриманою через стримінгові сервіси, 14% придбаною на офіційних носіях інформації, ще 13% - завантажили її з платного ресурсу.

Водночас у структурі споживання музичного контенту все ж домінують стримінгові сервіси - їм надають перевагу 53% опитаних українців. 49% слухають музику, попередньо завантажену на телефон, 42% користуються радіо, 41% слухають музику в YouTube, 24% і 22% за допомогою телевізора і месенджерів відповідно.

Читайте також: Телеканали проходять «мовну перевірку» - на кого скарг найбільше

Щодо відеоконтенту, то 35% українців, опитаних у рамках дослідження, користуються ним безкоштовно, тобто скопійовують з будь-якого пристрою та ресурсу без оплати. 29% отримали відеоконтент завдяки стримінговим сервісам, 14% придбали на інших ресурсах та 13% - купили вже на офіційних носіях інформації.

В той час 54% опитаних українців найчастіше переглядають відео в YouTube, ще 41% - дивляться телевізор. 40% користуються стримінговими сервісами, 39% - безкоштовними сайтами, 37% опитаних скачують відео на телефон, 31% переглядають його в соціальних мережах та 24% в месенджерах.

Також, як демонструє дослідження, 43% респондентів взагалі не користуються послугами з копіювання, 26% найчастіше копіюють навчальну літературу та відповідні матеріали, 12% - професійну літературу, ще 12% - різноманітні зображення.

Як повідомляв Укрінформ, кіберполіція Івано-Франківської області викрила організатора онлайн-кінотеатру у порушенні авторських прав - фігурант завдав збитків трьом світовим кінокомпаніям більш як на 17 мільйонів гривень.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-