Moneyveo підвела підсумки участі в онлайн-грі «Zдолай шахрая»

Moneyveo підвела підсумки участі в онлайн-грі «Zдолай шахрая»

PR
Укрінформ
Гра мала підвищити обізнаність населення щодо безпечності користування платіжними інструментами та сервісами.

Про це повідомляється на сайті мікрофінансової організації, передає Укрінформ.

«За увесь період з березня 2020 року по 19 червня 2021-го  у ній перемогли 466 клієнтів Moneyveo. Кожен отримав у нагороду по 500 enotcoin – а це 233 000 «ігрових монет»!», - йдеться у повідомленні.

Гру «Zдолай шахрая» було розроблено Асоціацією «ЄМА» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку в рамках гранту, наданого Проектом USAID «Трансформація фінансового сектора».  За статистикою від «ЄМА», тисячі українців стикаються з кіберзлочинцями у телефонних контактах, через email, в інтернет-магазинах, сервісах тощо. Щодня в середньому здійснюється понад 500 успішних шахрайських операцій. Гра від Асоціації «ЄМА» стала важливим кроком до зміни невтішної статистики, вважають в компанії  Moneyveo. Асоціація «ЄМА» займається навчанням громадян фінансовій безпеці вже понад 20 років.

«Ідея антишахрайської онлайн-гри виникла у нас давно, тому що складні речі найпростіше донести до людини в ігровій формі. Тим паче, що цільовою аудиторією ми бачили старших школярів і студентів. Водночас нам радісно було зустріти серед гравців і людей інших вікових категорій. Вони також стикаються з шахраями у повсякденному житті, а отже, наш проєкт навчає їх протидіяти! Щиро вдячні компанії Манівео за підтримку і партнерство у популяризації гри «Zдолай шахрая» – спільними зусиллями ми швидше й ефективніше досягаємо позитивного результату!», – зазначив директор ЄМА Олександр Карпов.

Захист персональних даних і безпека фінансових операцій – один із пріоритетних напрямів стратегії компанії, підкреслила Альона Андронікова, Group CEO Moneyveo.

 «Наше завдання: унеможливлювати кібершахрайство у будь-яких його проявах. Для цього ми впроваджуємо технології, що виключають прецеденти онлайн-злочинів. Також наша компанія втілює власні та підтримує зовнішні ініціативи, що допомагають підвищувати фінансову грамотність українців. Однією з таких ініціатив стала освітня гра «Zдолай шахрая». Moneyveo була в рядах найактивніших учасників інформкампанії із залучення користувачів до участі в ній», - розповіла вона.

Спеціально для цього в компанії створили акцію, де кожен, хто переможе у грі, отримував від Moneyveo заохочення у формі «віртуальних монет» enotcoin, які надалі міг використати для зменшення суми процентів за кредитами у сервісі Moneyveo.

Читайте також: Фінанси: Moneyveo обрали кращим підприємством України у 2020 році

Ідея гри «Zдолай шахрая» полягала у моделюванні найпопулярніших схем платіжних злочинів та демонстрації правильної поведінки в таких ситуаціях. Гра складалася з 57 тематичних частин, які показували телефонне, банкоматне, кредитне та інші види шахрайства.

Фото з відкритих джерел та Moneyveo

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-