За першу добу роботи «ветеранською» телефонною лінією скористалися майже 50 осіб

За першу добу роботи «ветеранською» телефонною лінією скористалися майже 50 осіб

Укрінформ
За першу добу роботи новоствореною «ветеранською» телефонною лінією скористалися 49 громадян - учасників бойових дій та членів їх сімей.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Міністерства у справах ветеранів України.

«У перший день роботи телефонної лінії 1545 (далі кнопка 9) операторами контакт-центру зареєстровано 49 звернень. На 22 з них - оперативно надано відповіді на питання щодо соціального захисту, працевлаштування, медичної, санаторно-курортної реабілітації, психологічної та правової допомоги. Інші 27 звернень - опрацьовані та спрямовані до профільних органів державної влади та інституцій для підготовки розширених та детальних відповідей», - ідеться в повідомленні.

Читайте також: На базі Урядового контактного центру запрацює «ветеранська» телефонна лінія

«Вже перша доба роботи «ветеранського» контакт-центру показала, що у спільноти є значний запит на удосконалення комунікації між ветеранами та державою. Зворотний зв’язок є важливою складовою реалізації успішної ветеранської політики, яку ми будемо розширювати та вдосконалювати», - зазначила міністр у справах ветеранів Юлія Лапутіна.

Як повідомляв Укрінформ, 22 квітня на платформі Урядового контактного центру запрацювала новостворена «ветеранська» телефонна лінія, оператори якої надають оперативні та фахові консультації ветеранам АТО/ООС та членам їх сімей.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-