Вся реклама з 16 січня має бути українською — Нацрада

Вся реклама з 16 січня має бути українською — Нацрада

Укрінформ
Норми статті 32 Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, який був ухвалений Верховною Радою України 25 квітня минулого року, набувають чинності 16 січня 2020 року.

Про це нагадує пресслужба Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.

“Ця стаття регламентує використання державної мови у сфері реклами. Із зазначеної дати вся реклама на телебаченні, радіо, а також у друкованих виданнях має бути виконана лише українською мовою”, - наголошують у Нацраді.

А також зазначають, що телерадіоорганізації закордонного мовлення, телерадіоорганізації, що ведуть мовлення однією або кількома офіційними мовами Європейського Союзу, поряд із державною мовою можуть розміщувати рекламу офіційними мовами Європейського Союзу.

Читайте також: Нацрада призначила позапланову перевірку телеканалу "Прямий"

У друкованих засобах масової інформації, що видаються однією з офіційних мов Європейського Союзу, допускається розміщення реклами тією мовою, якою видається такий друкований засіб масової інформації.

Також у Національній раді нагадали, що цим законом були внесені зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, якими визначено, що порушення вимог Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної” щодо застосування державної мови у сфері реклами тягнуть за собою накладення штрафу від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або попередження, якщо порушення вчинене вперше.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-